Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 9 december 2009 06:27

...spelar i gamla elverket / Falun i kväll


hade vart kul att hunnit med det oxå men idag är det fullt schema.

Kyrkövning för lill- & änglakören inför fredagens Christmas Carol...

men nu var det  ju egentligen inte så länge sen jag och andra Anna var upp till Svartnäs och lyssnade på dom.

*suck*

sommar - värme - känslor


fast åter till idag - mamma, jag & O ska ta oss en tripp till Sågmyra skönt att se något annat än ett grått Svärdsjö känns vädermässigt som om hela hösten regnat bort :(


längtar till en riktigt vacker vinterdag !!!



Av Anna - 8 december 2009 23:26

...eller så är det så här livet är ;)


har sett sänsongsavslutningarna på Dersperate Housewieves + Brothers & Sisters & fick mej en liten tankeställare för VARFÖR kan jag inte bara låta "saker" hända utan måste analysera allt tills jag får ut något negativt av det hela.

Jag lever ju faktistk - andas - och hjärtat känner det det gör så egentligten kan det ju faktiskt gå på 2 sätt och inte bara åt h-vete.

Önskar ibland att du faktiskt läste det jag skriver här fast en del av mej aldrig vill att du ska se det, knepigt när jag vet att du vet att jag skriver men inte om vad (eller !?!?!?!?) för ändå "förstod" du min ångest (övergående) över vissa läsare. Nåja den som lever får se &  just nu SAKNAR JAG DEJ (men inte hålslaget) och det var kanske inget jag borde skriva men så är det !!! inte så inspirernade att krypa ner i en tom kall säng...


puss & god natt

Av Anna - 8 december 2009 19:14

...tvättberget


det enda possitiva är ju att det mesta är rent men trökgöra är vad det är !!!

Av Anna - 8 december 2009 17:29

...ja ibland är det inte helt enkelt att få till det


men det är en dag imorgon oxå

svinarmen börjar att ge med sej men nu är det "bara" det vanligt eländet....


en helt fantastisk dag iallafall trots att jag försökte återberätta något för A-K men fick det mesta i oordning nåja fick nog sagt det jag ville iallafall !!!

*ler*

men så är det för det finns nån som får mej "lätt" förvirrad ;)


fast nu ska jag försöka få barnen till rätt ställe


Alexandra  - fotbollsträning

Angelica - tv-soffan


& eftersom det är tisdag betyder det TV-kväll även för mej, fast först om några timmar :)



Av Anna - 8 december 2009 08:41

  

julefrid, fred och allt det där vi alla önskar nej inte det utan något som skulle få dej att minnas just den här julen...



Av Anna - 8 december 2009 07:08

...ja inte jag utan junior :)


susar runt för att hinna med bussen - "svinen" har dragit från hans arm så nu bilr det skola - själv skulle jag nog legat ett tag till om det funnits en liten chans men

väldigt snart blir det full fart....

Av Anna - 7 december 2009 22:23

För enligt statistiken så har jag flest läsare på just måndagarna

mellan 10-11 verkar det som och kanske behöver man stärka sej med en kopp kaffe innan man vågar titta förbi  kanske är det bara slumpen vem vet ????


megasvammel från


Tröttast...

...så jag tänker krypa ner


drömma & vakan med ett leende imorgon !!!


puss & god natt

Av Anna - 7 december 2009 19:14

..till ;)


Ja "allt" är orättvist ibland men iochförsej så tycker jag faktiskt om när du får lov att jobba - kanske borde jag låta dej vara ifred men det är ju inte helt enkelt !!! fast allt har väll sin tid ;)  så kanske om jag ändrar klädseln lite ja då får du nog mindre gjort  men ...


...det kanske blir roligare !!!


eller så sa jag bli vrång och börja backa in ;)

TID vore väll en fantastisk sak att få av tomten

eller en mistel !!!!


så när du läst LE



och till er andra 

man behöver inte förstå allt man läser inte heller läsa det som inte står

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards