Alla inlägg den 15 december 2009

Av Anna - 15 december 2009 22:53

...imorgon


Så borde ha stängt av datorn för LÄNGE sen

hoppas - hoppas - hoppas

jag kan SOVA !!!!



puss & god natt

Av Anna - 15 december 2009 21:35

...helt fantastiskt vackert ute


vet att alla kanske inte älskar att skotta men det känns så fantastiskt att det verkar bli en vit jul vilket jag tror att ALLA tycker.


nere hos O var det först pulkaåkning och sen kojbygge som stod på schemat ungefär vad man hinner med på en timme (& naturligtvis kaffe till mej)

sen

middagsfix & fotbollsträning för Alexandra & gissa vem som har ont i foten, olycksfågeln men nu blir det "vinteruppehåll" i hela 2 veckor så det blir nog bra till

nästa år


konstigt det där med "nästa år" 2010

får försöka njuta av de sista veckorna på 2009 eller egentligen bara följa strömmen &

hitta tid för 

lugn

;)

& lite träning...



Av Anna - 15 december 2009 18:33

...ibland


9 dagar & 5 1/2 timme kvar till julafton och julklapparna ligger inte inslagna under granen nej dom ligger fortfarande på hyllorna i aff'ären !!! Fast det är precis som det ska vara för varför ska man vara som alla andra tycker det är helmysigt att vara ute sista veckan mitt i all julstress något som oroar mej lite är att jag inte har nån riktig aning om vad tomten ska komma med så det får bli kvällens projekt !!!!

Julklappslista !!!


Av Anna - 15 december 2009 14:26

..syster och barnvakta en liten stund


Men först ska vi handla "fika" på Ica sen förbi I med min "bloggadress"

så får det bli...


...åter till kvällen :)

Av Anna - 15 december 2009 13:05

...en receptionist ???


mötte en man i trappuppgången som undrade om "alla" innerdörrana skulle renoveras  ????


Inte hade jag något vettigt svar hade jag inte men lovade att framföra hans frågor till herrn som gjort beställningen...

Av Anna - 15 december 2009 12:31

då var det hög tid till att börja tänka tillbaka på året som gått

månad för månad


JANUARI 2009


började året med en lång promenad i vintermörkret med tankar om hur året skulle bli...


...tog med mej andra Anna & tre förväntansfulla tjejer till ett vintrigt Stockholm

för att gå på

DISNEY ON ICE

  

hotellmys och besök på slottet skönt att börja året med en fantastisk resa..


Hem för den årliga julgranplundringen i Enviken

Skidåkning & vintermys

innan en ny termin började för barnen.


Resten av januari blev lugn kan bero på att jag fick lungsäcksinflamation.


:)

Av Anna - 15 december 2009 11:21

...och ibland får man göra det man måste


 

;) lite bara lite fast nu är jag ensamen igen sitter och roar mej med spotify mellen tvättarna.


och plötsligt slog mej tanken att möjligtvis kommer det att bli ett möte i eftermiddag mellan nån som en gång var mitt allt & ;)

men utan mej undrar

hur tänker män...


...och i så fall kommer nån i mötet tänka på mej ???



Av Anna - 15 december 2009 08:20

...men ändå inte


refrängen ur "låt du henne komma närmre"


Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

 

 

För har vi inte ALLA jämfört oss med någons ex. undrat om man nånsin kan bli tillvärcklig och även om man kommer att ORKA !!!

Fast kärlek tar slut och hjärtat öppnar nya dörrar så  att se någon i ögonen och VETA. Och har man inte i århundraden sagt att av

TRO - HOPP & KÄRLEK är kärleken den starkaste, en kraft som inte går att  stå emot...



..svammel,

kanske men jag har slutat "springa" och inser

att jag är jag och ingen annan SÅ ÄLSKA MEJ ELLER LÅT BLI   


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards