Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 31 december 2009 19:54

...jättegod middag


& teet är utbytt mot vin

barnen är på väg ut i pulkabacken

& jag ja

ska gå ner och vara lite social med släkten...

Av Anna - 31 december 2009 09:08

...sitter här i tystheten med min tekopp och minns inte alla de saker som jag gjort under året utan de där "speciella stunderna" som fått att känna & kanske borde jag inte bara göra bildcollage från årets månader utan ett länkkollage till just dom där stunderna !?!?


Får se vad som hinns med ???? idag blir det kalas/nyårsfirande i Tänger med alla syskon & familjer & kanske finns det tid för en stund vid datorn annars önskar jag er allla...


GOTT NYTT ÅR !!!


...

Av Anna - 31 december 2009 08:57

Av Anna - 30 december 2009 23:20

...att jag inte orkar tänka


VÄNTAR på att Alexandra ska somna eller iallafall nästan så jag vågar lägga huvudet på kudden.

Ute är det nån som redan börjat med nyårsfirandet misstänker att det inte finns en smällare som kan hålla mej vaken eftersom jag håller på att somna sittande.


imorgon då årets sista dag och fullt schema hela dagen.

Måste bara försöka få in lite textövning med Alex 2 kan hon utantill 3 sådär & 1 inte alls men det är ju 1 1/2 dygn kvar. Nervös mamma !!!

nej det får bli en stund TV & sen


puss & god natt

Av Anna - 30 december 2009 19:13

Böjade med VÄRME grillfester - solbrända barn - kalas

  

& nejdå Angelica har INTE varit i solen :)

  

lite crusing  - KUSINKORT !!! (inte så ofta som alla är tillsammans)

  

tog en vända till Harmsarvet & naturligtvis MERA BAD !!!!

  

Sillkvällar på Gammelgården och mycket mycket mer...

Av Anna - 30 december 2009 17:44

... lite dåligt samvete för en sak jag inte hann med idag !!!!


TID hade varit bra !!!

 Men det blir ju ett nytt år med nya chanser att få nya minnen ;)

Av Anna - 30 december 2009 12:28

...började med disken


& naturligtvis så slog jag sönder ett glas och lyckades skära mej på knogen :(

*suck*


tja det slutar väll blöda snart - tar en dusch så det blir nånting gjort....

Av Anna - 30 december 2009 09:40

Skolavslutning med kyrkan full av sjungande barn

  

Midsommar då Alexandra & jag var ute och plockade blommor till kransarna i hällregnet kvällen före - satt hela morgonen och band dom kallt - blött -mysigt

sen ett iskallt midsommarfirande i mestadels uppehåll...



Alexandra & jag tog oss en dag på havet

  


fotbollsskola - fotbollsskola - fotbollsskola



Mera BAD & bus på tômta....

  

 ....och naturligtvis mera midsommarfirande !!!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards