Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna - 29 oktober 2010 08:29

...världen


idag är spotify min bästa vän fast jag undrar vad barnen kommer att tycka när jag lyssnar på Falun kammarkör på högsta volym


Tänkte låta morgondimman lätta och sen ta mej ut på en liten vandring

behöver

rensa tankarna och få lite ny ENERGI


sen...

Av Anna - 28 oktober 2010 21:56

...kyrkokören



men nästa gång åker glasögonen på :0

tur iallafall att jag kunde en av nästa helgens texter

så då var det bara 3 texter och 4 stämmor att lära sej !!!!


Av Anna - 28 oktober 2010 21:49

...
Visa Fam Frans...jpg i bildspel

Visa Fam Frans...jpg i bildspel
Visa Fam Frans...jpg i bildspel

Av Anna - 27 oktober 2010 19:19

...så det kan bli


tillträde till "fängelset" ordnat

praktikdag blev mötesdag   

av alla de slag. Mer förvirring fler frågor

men MYS och ja livet är rätt skönt !


kusinfika på pålsv. efter jobbet sen tog visst all energi SLUT !

Tvätten är iallafall sorterad och lillan är badad blir soffmys och tidig kväll

ny dag imorgon....

Av Anna - 26 oktober 2010 22:51

...så


blev junior klar med sitt rum idag

  

Av Anna - 26 oktober 2010 22:35

...för att


Jag sa som jag sa


Började morgonen med ett "möte" då jag talade om hur bra jag sov

  

och lite annat smått och gott

till öppnins med ett leende på läpparna !


där var det årets bottennapp

eller kanske

lugnaste dag

så det fick bli mostermys med Visse medans dom andra 5 barnen roade sej !

fika ( eller som O sa - äter du oxå frukost på öppnis)

sen

skickade vi upp mammor och barn för lunch på ovanvåningen

den sovande lille V fick stanna nere medans vi röjde upp det sista.

handikap (eller syskonvagns) test av hissen

så plötslig 

  

var det längtan jag såg (HJÄÄLP)

men nej man får inte leka i hissen !

Lunch

& sen ut med

Rambo

som jag fick höra morra för första gången

kan det ha berott på mitt

  

som nog helt plötsligt slog lite för fort ???


mellis

&

sen mot staden

ny jeanskjol fick det bli

&

en massa mat men gissa vad som slank med hem

ett nytt nagellack

som blir bra till mina "korta" naglar.

Nylackad fast missat en hel del rader på måstelistan

hoppas

kunna somna med tankarna snurrande


MAS imorgon - kanske kjol...

Av Anna - 26 oktober 2010 19:30

...intar


SKEPPET !!!


många minutti fick vi vänta innan vi gick på eller 45 iallafall

först

letade vi oss upp till hytterna

klädbyte

sen så lotsade andra Anna oss runt båten

&

gissa vilka som hittade Tax Free butiken

några

insåg vi att man kanske borde äta något innan kvällen började

så sallad och en STOR cider fick det bli !

hyttmys eller vätskekontroll

sen nattade vi andra Anna och begav oss ut på äventyr

och det finns drinkar och så finns det drinkar

julkul med sånna som blinkar helt hysteriskt

2 coverband var det som turades om

tyckte nog bäst om dom med "kilten"

2

söta små damer roade oss & alla andra smygande personer

mitt i allt detta började Mia skaka tänder - feber - så stopp i säng !!!


Fortsatte kvällen TILL ??? beror lite på om man räknar i finsk eller svensk tid !


Av Anna - 26 oktober 2010 14:21

... ;) ?? ;) ! ♥ ;) ♥ !!!!

 

lika förvirrande som jag är förvirrad

men

det kunde ju vart värre !!!


lunch på jobbet idag

&

sen hundpromenad



nu sitter jag här och försker att återfå kontrollen av min hjärna (eller hjärta)

sen blir det till att åka in till Falun för att fylla på med

LITE

mat igen !!!

&

kanske något lite roligare...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards