Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna - 11 oktober 2010 08:09

...att hinna först


på en KÖKSSOFFA

 
  
 
 

"Blocket"


Nu gäller plan B

som i BIL för min är visst i ÄLGSKOGEN !

Av Anna - 11 oktober 2010 06:30

...alla glada




Av Anna - 10 oktober 2010 22:15

...HÄR


över helgen

schemat har varit överfullt

men när jag nu äntligen skulle ladda ur kameran


ja då var sladden BORTA

kom inte ens när jag ropade på den


nåja lördagsförmiddagen tillbringade vi i Amsberg

för att titta när nära och kära körde

FOLKRACE

12 tappra men den här gången bara EN i damklassen

först kördes en MASSA test och tidsvarv för uppdelning i finalerna.

(kort & placeringar kommer)

Vann A-finalen gjorde iallafall lillebror som taggat rätt länge för sammandrabbningen medans B-finalen togs hem av en GLAD junior &

C-finalen togs hem av en förvånad Marcus.


Sen blev det SMÖRGÅSTÅRTA gott värre !!!!


efter det stuvade vi om lite i bilarna så tripp - trapp - trull fick tid att LEKA lite hos mormor/farmor - morfar/farfar i Tänger.

Innan hela ligan dök upp för middag.


&

efter det var det TACK & GOD NATT


för idag har vi varit in till Helene för att fota alla syskonen + mor & far

gissa hur många blinkbilder det blir med 8 på kortet ???


sen

race ut till Svärdsjö för att smyga in på högmässan 11.10 och i lagom tid för att höra Alexandra & Änglakören sjunga.

efter en LÅÅÅNNNG stund i kyrkan blev det ett snabbt kyrkkaffe

hem

LUNCH

innan junior drog upp till Sara för att ladda inför morgondagens ÄVENTYR


mina BAKambitioner tog slut med orken så PAUS hela eftermiddagen.

men sen när jag skulle kolla mina mail

ja då hade jag fått erbjudande om en gratis GALAXY kryssning

&

en liten stund senare var den bokad och klar

nått skoj ska man väll få hitta på

när man fyller ......


plats kvar i hytten blev det visst oxå så först på är ????


fick frågan om vad jag önskar mej i pressent

hm...

... egentligen PENGAR

tråkigt kanske men dom ska användas till BARA MEJ !!!

fylla på listan är LÅÅÅNG...

Av Anna - 8 oktober 2010 17:55

...   


Av Anna - 8 oktober 2010 08:10

...behövdes det


och det enda jag egentligen kan skriva är


FÖRVIRRAD


helt logiskt va ???


men livet går vidare    och

"praktikveckan" har innehållit allt från


SKRATT - ALLVAR


men mest skratt som tur är

hysteriskta galenpannor & så jag

det enda tråkiga är att jag fortfarande blir

HELT SLUT

efter bara 10 timmar men...


Idag ska jag leta på energin tillsammans med

Oliva & Vincent

får se vad vi kan hitta på

har fått ett litet önskemål om

stora och lilla _ _ _ _ _ _ _ _


kanske det kanske


men nu ner till RUMMET för att se hur jag mår !!!




Av Anna - 6 oktober 2010 21:43

...många känslor


ska sova på saken

SORTERA - FUNDERA

&

sen kommer ett inlägg !!!


puss & god nattt


Av Anna - 6 oktober 2010 08:34

... VARFÖR


ja den som det visste

skickat iväg dom SMÅ har 1 timme tills jag MÅSTE vara på väg


sovit så där konstig inatt igen

vaknade efter en timme och kunde INTE somna om

så idag är extratimmen hemma ännu mer LYX !


kvällen igår blev rätt seg men några streck på måstelistan blev det

kan ha berott på att mina blommor

SKREK

efter vatten !


veckans favorit har iallafall haft premiär


nej hög tid för dusch

&

klädletning


Kjol idag skulle jag tro   



Av Anna - 6 oktober 2010 08:30

...kröp min lilla sessa


upp i mitt knä igår kväll

- Mamma JAG ÄLSKAR DEJ    

- JAG ÄLSKAR DEJ OXÅ hjärtat, vad är det som hänt

- Jo (snyft) jag måste säja det NU för sen kanske jag blir en sån där DUM   TONÅRING som är elak åt dej


& ja vem vet ??? men långt kvar dit är det !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards