Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 28 februari 2010 20:44

..igen


SÄNGEN väntar

&
imorgon MÅNDAG   nåja natt allihopa



Av Anna - 28 februari 2010 17:54

...för


nyss var det torsdag kväll & sen vips söndag hm... nej ingen minnesvärd helg men iallafall så är det över   



igår gjorde jag en kraftansträngning och bokade 2 hytter på


så jag, A-K & 4 barn åker tar en tur till Åland på torsdag skönt att få se något annat än SNÖ - SNÖ - SNÖ !!!!

Sessorna har redan skrivit packlista & jag hoppas hitta nån att "prova" kläder framför   imorgon, funderar på min "nya" tunika men vet inte om det är 3 kilo för tidigt så "experthjälp" sökes (går nog under hushållsnära tjänster)...


...även om kroppen fortfarande inte orkar riktigt än så är det hög tid för uppryckning så just NU - hårfärg i - sen får det bli målning av naglar bara för att <3

ja just DET....


...i väntan på vårkänslor


Av Anna - 27 februari 2010 07:43

...utslagna


men efter 1 1/2 dygn kan man iallafall sitta upp (en stund iallafall) återkommer när krafterna gör det....

Av Anna - 25 februari 2010 17:38

...magsjuka barn


men det är väll smällar man får ta

den lilla ligger iallafall däckad så det är bäst jag håller henne lite sällskap....

Av Anna - 25 februari 2010 08:16

...men glad


Varit ner med sessorna till skolan och nu blir det TE innan jag ska gå ner och hämta lilla O för några timmar på ÖF !!

sen då ??? ingen aning faktiskt men full fart lär det ju bli iallafall...

Av Anna - 24 februari 2010 22:45

...funderat på


VARFÖR vissa människor är så bittra. För alla kan vi väll tycka att livet är orättvist ibland men blir man att må bättre av gå runt och vara bitter ?????


Undrar hur en sådan person mår den dag man inser att livet faktiskt väldig snart är slut  är det verkligen det man vill se tillbaka på och det som andra kommer att minnas av en.

Nej vakna upp och se allt det underbara som faktiskt finns HÄR & NU dela med dej av din kärlek, se någon , låt dej känna. älska & bli älskad !!!!

Idag - imorgon - alltid


några jag vill att du skänker lite kraft till är Anna & lilla_h som båda just nu kämpar för sina liv...


...låt NU bli den första sekunden av resten av ditt LIV !!!

Av Anna - 24 februari 2010 22:16

...igen



Av Anna - 24 februari 2010 14:07

...INTE



att jag tog mej ut & gick

har länge funderat på "när" snön ska börja smälta men det lär nog ta ett tag till & kyrkogården är snart helt översnöad

  

bara "några" gravstenar som fortfarande syns.


Och just nu känns midsomar långt borta men om 4 månader är vi där igen !!!



  


ja snö och sol får nog bli det jag tar med mej från dagen


  


helt fantastiskt vackert & så skönt att känna att solen äntligen börjar att värma lite...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards