Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 22 februari 2010 22:50

...slut på dagen



Av Anna - 22 februari 2010 22:07

...måndagar är BÄST


eller vet egentligen inte varför det blivit så men

  

& efter morgonens köldchock så trodde jag faktiskt inte att det fanns en chans att nå dagens mål på 60 minuter men det gick ju det oxå.

Annars tycker jag om att titta på folk som städar  

 .... kommentarer överflödiga.


Sjukt barn har jag gått och fått men det är den "lille" herrn som ligger nerbäddad då han kom hem efter träningen och mådde "lite" dåligt (fast slutat att träna hade han inte gjort) så i med lite piller (smått  panik när jag knaprade i mej dom sista i helgen men syster hade några över)  för att få ner febern och hopp i säng så blir det där bra såsmåningom bara att hoppas på att han inte dragit hem några nya baciller så vi blir däckade allihopa...


...och imorgon blir det sjukgymnasten IGEN fast tror jag tar bilen så det inte blir något strul med Alexandras tandläkartid !!! orka stressa ??? 

borde kanske tänka på att sova en stund men vi får se  hur långt jag kommer för först en vända runt till "era" bloggar och se hur livet lever nån annanstans än HÄR !!!!


Av Anna - 22 februari 2010 18:25

...har jag


LEKT med lilla O

sen

MIDDAGSFIX

&

  

nu är det snart dax för dagens promenad....

Av Anna - 22 februari 2010 07:05

...eller


-30 ute så nån morgonpromenad är det inte att tala om   

Av Anna - 21 februari 2010 23:04

...koppla


strömmen  på öronen eller inte ???




nej hög tid att krypa ner i sängen !!!!
trött & ville bara säja



puss & god natt


Av Anna - 21 februari 2010 21:35

....FB


Anna fick ett svar av spåkulan:
Det finns en viss spänning mellan dig och en person i din närhet. Tappa inte masken för tidigt. Det finns mer att lära.
 
 
kan tolkas lite olika... undrars vad det är man kan få lära sej ???? 
& igår  blev svaret
 
Anna fick ett svar av spåkulan:
Oro kan läsas framlänges och baklänges. Man kan oroa sig före, under och efter en händelse, men den kanske
inte ens inträffar. Sluta oroa dig. Framtiden är ljus trots allt.
den dator som hittar på svaren har lite kuslgt rätt ibland.
Men hur det nu än är så blir det som det blir.
Av Anna - 21 februari 2010 19:29

...& klar för


OS

för något annat lär dom ju inte visa på tv !!

Av Anna - 21 februari 2010 18:37

... 4 tappra


små fotbollstjejer men "kors i taket" blev det nästan inga sura miner, finns några små divor som tycker att det mesta är "jobbigt" men på tal om jobbigt så är "kroppen" trött efter min promenad & träningen fick det bli pizzamiddag    kanske inte det mest begåvade valet så här på väg in i sista "rivstartsveckan" men äta måste man ju och nöden har ingen lag....


...så imorgon full fart framåt !!! 

jag hoppas på SOL & VÄRME fast det är bara i min fantasi & just nu är det faktiskt troligare att jag får uppleva vissa andra fantasier än att jag slipper frysa imorgon....


...och när jag läser vad jag precis skrev så ?!?!? 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards