Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 6 februari 2010 15:20

...vakna till liv !!!!


upp på byn och handlade det sista för middagen och   vilket fick mej att LE !!! men nu är det dax att leta fram lite kläder....

fundrars på VAD !!!

Av Anna - 6 februari 2010 13:25


första deltävlingen i Ö-vik

& jag har inte en susning om vilka bidragen är men jag och sessorna ska ta oss in till åsgatan för trevligt sällskap & lite VIN !!!

Iochförsej är dom fortfarande lite häniga men det blir ju inte sämmre av att byta soffa en stund och när jag nu äntligen  lyckats med att tvätta håret ( kunde nog ha behövt lite hjälp   men frågar man inte så....) SÅ nu är det bara till att vila sej iform...




Av Anna - 6 februari 2010 08:43

...som oinbjudna gäster


För naturligtvis så reagerade sessorna på 2:a svinsprutan,

Alexandra fick ONT i armen och lite feber

medans

Angelica minsan talade om att det inte var något fel på henne !!! till 2 inatt då kom febern

så idag blir det innedag !!!

Men än så länge SOVER dom !!!!

Av Anna - 5 februari 2010 17:49

...nybakat


eller ICA-bakat iallafall när A-K & barnen tittade hit efter att ha varit och tagit "svinisen" alltid bäst med fikabesök


lite framtidplaner har vi oxå hunnit med

PUBRUNDA i Falun med hotellövernattning  

 

bara att få till ett datum !!!

kan bli hur vansinnigt som helst *ler* eftersom jag inte ens varit över tröskeln på någon av stans pubbar och sen 1 eller 2 cider på varje ställe....


...men nu tar mammafixet över MIDDAG till sessorna när junior rymt till Västerås.

Av Anna - 5 februari 2010 14:40

...vill man INTE vara utan


& gång på gång blir jag lika förvånad över att KÄNNA


men känner det gör jag....

Av Anna - 5 februari 2010 09:57

...då var det gjort


sessorna har fått 2:a svinsprutan. Alexandra fick jag vara medans Angelica vägrade ha mamma med sej in !!! Så nu sitter jag här och väntar på att det ska komma nån hem...


...finns egentligen en massa på måstelistan men min arm säjer NEJ ett tag till så jag kryper nog upp i soffan och myser lite eller så   

Av Anna - 4 februari 2010 20:42

...med bara en handvar med lilla O på "öppnis" och när jag stoppat in min kaffekopp i diskmaskinen tja då small det till i handleden, helt utan anledning (eller inte nån som jag vet om iallafall) brast ett blodkärl och det blir en stor blodutgjutelse på handleden så nu är det högläge som gäller får se om det blir tvunget att titta förbi farbror doktorn imorgon....så nu sängen och förhoppningsvis finns det något på tvn att titta på....puss & god natt

Av Anna - 4 februari 2010 07:15

...bloggar


VARFÖR ????? nja jag kan iallafall inte se någon mening i det hela nån som iallafall gjorde helt rätt var Lydia vilken sinnesnärvaro !!!


Själv borde jag attackera utmaningen lite mer, vägdag idag (gissar på ett stort +) men först morgonfix !!! och ut och pulsa iväg med barnen för JA det har snöat här oxå !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards