Alla inlägg under juni 2010

Av Anna - 2 juni 2010 19:13

hmm... kan bli    så om man provar bevattningssystemet,  men klarade oss torra igenom det hela !!!


allt det på väg till Höganäs där vi haft strandmys hela eftermiddagen & ja det var nog det ENDA jag orkade med för tror att jag har blivit allvarligt misshandlad idag med en sjukgymnast & en läkare som har dragit och slitit men

VAD KOM VI FRAM TILL DÅ  ??? jo det blir antiinflamatoriskt i 10 dagar och så ska jag inte BÄRA hur i f-n det ska gå till (blir dagens svåra) sen kanske hon kan börja behandla den !?!?!

Igår då jo inget nytt under solen hos den läkaren men det blir till att åka in i det stora röret och ta lite bilder eller hela jag egentligen så får vi se om dom hittar vad dom letar efter...


Trött är jag iallafall så SÄNGEN nästa...

Av Anna - 1 juni 2010 06:59

efter att ha vaknat 05.15 men jag hade sovit klart DÅ !!!

lite trökbesked igår men NYA mål och hur stavades det nu till _ _ _

ja drömmar måste man väll iallafall få ha ELLER ???


Igår då ja vi var och lekte eller barnen lekte och vi låg mitt i leken och bara njöt av SOLEN kan det bli mycket bättre (jo men inte där och då) alla nöjda och glada !!!


Och det är ju inte helt fel att få vakna till sol så hoppas på ännu en underbar dag (vädermässigt iallafall ) annars blir det 2 dagar fyllda av LÄKARBESÖK så hoppas på att få bli lite klokare över min kropp...


men nu eller rätt SNART ska sessorna UPP !!

den stora ska på bad/båtvett inne i Falun och ja DOM hade ju iallafall tur med vädret :)


Men först frukost och en morgonpromenad !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards