Alla inlägg under januari 2010

Av Anna - 31 januari 2010 22:55

...är januari SLUT !!!



puss & god natt

Av Anna - 31 januari 2010 22:30

...tack Ingegerd för awarden :)



  

& skickar vidare den till några andra bloggare... några förpliktelser för att få föra den vidare...

 

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

 

Så här lite fakta om mej...

 

1. tycker att mina barn är det underbaraste som finns (även när dom sover)

2. älskar att vara ute och gå i nästan vilket väder som helst

3. morgontrött    

4. saknar att inte kunna rida längre ( men vem vet en dag...)

 

5. intresserad av historia (och då menar jag allt från världs- till hembygds)

6. längtar efter en lååång weekend nån stans (med någon) när solen börjar   

     värma....

7.  borde "skaffa" mej en 40-års kris men vet inte hur-när-om    så den som

     lever får se !!!!

 

och nu till dom jag tycker ska få den....

 

alexandra

kvasthilda

mia

camilla

 rodine

systerJ

systerS


Av Anna - 31 januari 2010 21:58

..sjukt telefonsamtal i helgen !!!!


någon (som jag känner) ringer  

- undrar om jag vet hur det varit med tågen nedanför Stockholm ???


nej men det kan jag ju villigt erkänna att jag inte har en susning om

blir snart varse om att kyl & snö faktiskt ställt till med en hel del förseningar (vilket jag iochförsej lätt kunnat gissa) men sen finns det dom som hoppar framför tågen oxå och ser till att det blir föreningar ?????

(hoppas då att det är slut på eländet )

MEN

då kommer det possitiva (eller) att jag blir informerad om att en gemensam bekant faktiskt har fått kortare resväg (i stockholm) då hon får låna en LÄKARES lägenhet på söder. (tack tänkte jag nu så är det nog slut) & han var faktiskt "homofil" (så bra då) & hon kunde inte förstå hur dom lärt känna varann men det kanske var genom en blind kvinna för hon hade ju iallafall kontakt med en massa läkare (?????)


Måste jag kommentera eländet ???

nej men vad f-n  KOM UT så kanske jag slipper lyssna på en massa dumheter....




Av Anna - 31 januari 2010 17:42

...en varm sommarkväll


Lite gott vin & bara vara

men just nu känns det väldigt långt borta en massa snö och iskyla ute !!! själv har jag INTE följt nyårslöftet under januari men det är ju 11 månader kvar så  nu blir det till att lyssna på



kanske behöver inte allt vara så inveckalt ändå...

...nåja ny vecka och förhoppningsvis lite varmare så man kan våga sej utanför dörren utan att frysa ihjäl.

Annars får jag ägna mej åt trappträning ;) vilket aldrig är fel.


Så veckans motto får bli



Av Anna - 31 januari 2010 13:38

...på julgransplundring !!!


& ja jag vet att det är den 31 januari men dan runt granen är alltid skoj !!!

Och med miljoner minusgrader känns det som en vettig sysslesättning.

Sessorna håller på att välja kläder - klänningsfritt - får se vad dom kommer ut med ???


Själv borde jag ställa mej framför spegeln nån minut så jag inte skrämmer slag på alla barn.

Kamera med så kan hända kommer det lite bilder senare...

Av Anna - 31 januari 2010 09:45

... ???


så mitt te och jag har morgonpaus medans dom "små" rusar runt och junior vill ha

FRUKOST !!!!

Av Anna - 30 januari 2010 16:24

...en stund kanske ???


idag är en sån dag som man helst skulle vilja SOVA sej igenom alldeles för kallt att vara ute - jämngrått - och INGENTING på TV !!!


tror att det får bli en stund på spikmattan   

Av Anna - 30 januari 2010 11:04

...GOTT


men just nu känns det som om jag skulle behöva något annat för att komma igång men VAD ????

en hel del på "måstelistan" & betydligt mer på "bordelistan" nåja dagen har ju knappt börjat och ryktet om årets första 40-årsfest gjorde dagen betycligt roligare  !!!


Får ta mej själv i kragen och ställa mej vid strykbordet under let´s dance reprisen.


men just nu håller vi på att övar på "håll mitt hjärta" en av mina favoriter som "änglakören" ska sjunga här framöver så ÖVNIG pågår !!!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards