Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Anna - 6 januari 2010 23:17

...bad


några tända doftljus, en STOR kopp TE (& syter Heta Chokladdrömmar   ) känns livet som vanligt igen !!!


Fortfarande lite sliten men lite sömn på det  här så ska jag nog vakna med ett leende imorgon...


...& så har jag en fråga att ställa, hoppas på att svaret blir....


Men nu SÄNGEN !!!



puss & god natt

Av Anna - 6 januari 2010 19:53

...segaste dag !!!

men det är bara att hoppas på att det blir bättre imorgon !!!!

Av Anna - 6 januari 2010 14:25

...kan vad som helst hända !

Ibland kan man ju drömma de mest sjuka drömmar och ibland är allt så verkligt att man undrar om det faktiskt kommer att hända eller om det är det undermedvetna som talar.

Vaknade imorse efter en sån dröm...

Där jag tillsammans med någon trotsade snö & kyla för att få komma bort från allt en stund... fick skotta oss fram till en dörr - hålla värmen medans  värmen från öppna spisen (hjälpligt) fick upp innertemperaturen från iskallt till kyligt...

...och efter natten visste jag !!!

Det här måste vara början på slutet & snart, snart....

Av Anna - 6 januari 2010 09:53

...minusgrader


Ödets ironi när att det just sånna här dagar är så VACKERT att man bara vill gråta. Hoppas på att må lite bättre idag och sitter upp gör jag !!! ett tag iallafall...


...så idag då ????


INGENTING ALLS !!! eller....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards