Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 31 juli 2011 23:07

...att


kunna somna snart.

IMORGON en ny dag med nya äventyr. Lovade sessorna att det skulle tältas en natt på sommarlovet men som tur är blir det på gräsmattan i Tänger. Konstigt det känns att veta att imorgon är det AUGUSTI  & bara 3 veckor kvar på sommarlovet hoppas SOMMAREN stannar länge än...


Av Anna - 31 juli 2011 20:47

...på ett


SISTA kvälsdopp & den lilla sessan ville bara att jag lovade EN sak innan hon åkte.

"Att VARGEN inte skulle komma" hm, ja vad ska man nu säja för i vintras traskade det j faktiskt en varg precis brevid där så jag sa att jag TRODDE att den nog var långt in i skogen på sommaren.


&


när jag var liten var VARG något man läste om i Emil inte något man ens funderade på att möta på sin cykeltur !!!



Av Anna - 31 juli 2011 18:20

...kalasat


för den här veckan (& inget inbokat föränn nästa lördag). Den lilla prinsessan tyckte ALLA skulle titta på henne men det är ju precis så det ska vara när man fyller 1 år.

Sen lektes det med storkusinerna innan hon och Angelica poolade ett tag. Efter kalaset åkte vi mot Maxi för mathandling men efter en vända på Intersport & Plantagen (där jag hittade ett hm.. två nya utemöbler) tog vi middagspaus på MAX för att till sist göra det vi kom för.

Maten inhandlad - inplockad & sessorna nere i ån för ett dopp....


Själv tror jag det blir att bara va ett litet tag...


Av Anna - 31 juli 2011 12:25

...om vi kommer att hinna IDAG oxå.


Sessorna sitter och målar födelsedagskort eller Angelica får naturligtvis ett BRYT när det inte  blir rakt på mm men det är bara att låta henne andas och BÖRJA om igen....


Av Anna - 31 juli 2011 11:00

...jag


ALDRIG

(eller alldeles för sent) somnade igår eller tidigt idag så fick jag ihop en halvplan i hjärnan.

fast just NU sitter jag här och väntar på effekten av mitt morgonkaffe väldigt SNART HOPPAS jag.

Kalas idag 1300 & dit är det visst bara 2 timmar hm...



Något som känns lite knepigt är att det är den sista juli undrar om och när hösten kommer för kommer det gör den iallafall....

Av Anna - 31 juli 2011 01:30

...sova


funderar på att börja räkna

Av Anna - 30 juli 2011 20:36

...SÄNGEN igen


funderar lite på morgondagen eller FRAMTIDEN igen & nej det finns nog inga riktiga SVAR just NU det är som det är och ja hur det blir vet INGEN...


Haft en dag på 1/2fart vilket behövdes men det är ju då man hinner TÄNKA nog med grubblerier och en stor mugg TE istället...

Av Anna - 30 juli 2011 15:34

...rikare


&

en stund med Malin nu blir det till att umgås i cyberrymden ett tag framöver

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards