Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 30 juli 2011 12:17

...SIST


men nu har jag njutit ute på balkongen (eller det är det ju egentligen inte så UTEPLATSEN då) med en bra bok   ( rätt jobbig att komma in i men nu är det hur bra som helst) trodde ett tag att grannarna flytt fältet men dom har visst haft pyssel för sej inomhus.

NU får det bli lite LUNCH och sen ut på tur...

Av Anna - 30 juli 2011 10:11

...AvSkEd


för snart flyr Malin & Aron över till USA för några år iallafall !! Skönt är iallafall att dom har så många här hemma att dom kommer att komma tebax MÅNGA GÅNGER !!!


annars ja SLÖ & SLAPPdag ÖNSKAS !!! känner mej så där lagomt sommarsnuvig....

Av Anna - 30 juli 2011 10:01

...födelsedagen


firar

   ELLA   1 ÅR



här med storkusinen O !!!

Hoppas du får en rikigt BUSIG födelsedag så kommer vi och firar imorgon.

Av Anna - 29 juli 2011 19:21

...ORKA


haft ännu en helt VANLIG dag lite bärplockning, massa BUS !

bara BRA helt enkelt

men

så kommer man hem och för att uttrycka sej MILT jag har ALDRIG haft någe problem med grannar nån gång i mitt liv visst man behöver inte ÄLSKA alla men LÄTT irriterad över att alla våra saker vi har ute FLYTTAR sej och ÄNNU mindre road över att nån står och slår med en pinne på min dörr - mina ute möbler....

SUR och grinig tänker jag åka till SYSTER med hennes BULLAR !

Av Anna - 29 juli 2011 09:36

...FÖDELSEDAGSBARN


   FELICIA 10 ÅR


& ja paketet ligger och VÄNTAR tills vi ses nästa vecka, hoppas du har en BRA dag !!!

Av Anna - 29 juli 2011 09:20

...livet


ja igår var ÄNNU en sån där dag som man kan lägga till i sin egen minnesbok för helt fantastisk men ändå alldeles vanlig.


Heldag i Kvarntäkt som ungarna började på studsmattan och själv fick jag en kopp kaffe och en kastrull att slicka ur TÅRTVERKSTAD på gång eftersom mannen (och jag skrev iallafall INTE gubbe) i huset hade FÖDELSEDAG hela långa dan...

 

blev Angelicas pressent val


Sen en halvtimmas SOLNING för mej och A-K innan alla (2 var) ungarna ROPADE

BAD så ner mot stranden en stund eller ja en timma iallafall mera solning och BAD-MYS-BUS hem för fortsatt firande lunch (eller middag) beroende på vilken tidszon man lever i VI har iallafall vår egen även kallad SOMMARLOV !!!

TÅRTA & kaffe innan det blev tid för hemresa...


& en halvplan för blir det SOL på tisdag är det LÅNGBRYGGAN i Rättvik som hägrar så kan man iallafall säja att man varit upp på Crusingen !!!


IDAG en ny dag snart mot nya äventyr idag i Tänger !!!

Av Anna - 29 juli 2011 09:07

...LYCKA, SORG


&

att kämpa


För just nu sitter Anna (ännu en i samma årgång) och VÄNTAR på att telefonen ska ringa från Uppsala för att få ett BESKED om hur lilla Saras sista röntgen såg ut. & i ett annat hus av staden sitter min fd. Biologilärare och jag tror att han njuter av att få vara HEMMA igen hos nära kära.  Hittade till hans blogg av en slump i förrgår och ja vilken KRIGARE !!


Och nej livet är INTE rättvist och ja jag är iallafall lyckligt ovetande om hur morgondagen kommer att se ut så...




Av Anna - 28 juli 2011 22:54

...& snart ???


Heldag i Kvartäkt men trötter som jag är kommer uppdateringen iMORGON...


sov gott


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards