Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 25 juli 2011 20:00

...tidig


KVÄLL ikväll för jag får liksom ingen ordning på nångting sofforna är på plats... hm...  FUNDERAR fortfarande på hur det ser ut.

Sessorna håller på att sortera strumhögen från H-vete men dom klagar INTE så det är bara att låta dom hållas.

Kommit på att jag blivt väldig DÅLIG på att lägga upp bilder på BLOGGEN - skärpning - så här kommer från förra veckan när vi hade busstund med småtrollen

  

Olivia bevakar myrhörnan av sandlådan

  BUS i gungan innan dagens FOTBOLLSLEKTION

      

& till er med lite mer ENERGI ! ha en riktigt skön kväll...

Av Anna - 25 juli 2011 18:00

...inhandlade


alla på

vad det blev det får förbli en hemlighet till födeledagsbarnen öppnar paketen.


Jag och min kropp är för närvarande inte riktigt sams vänsterbenet tyckte ABSOLUT inte om att förflytta SEJ och käken värker FORTFARANDE men det finns alltid dom som har det VÄRRE...


efter att ha kommit HEM är det enda vi hunnit med att fixa middag & hämta Sara alla mätta står just nu i KÖ till vår enda DUSCH - räkna ut den väntetiden om du kan....

Av Anna - 25 juli 2011 11:07

...


& du glöm inte bort att klockan 12.00 hedrar vi dom drabbade i NORGE med



Av Anna - 25 juli 2011 10:14

...OM


1 timme så nu gäller det att trycka på  och komma igång !!



Av Anna - 25 juli 2011 08:00

...vaken


HELA filmen men sen så. & ja en skön natts sömn var ungefär vad jag behövt men vid

3-tiden vaknade jag och trodde att nån slagit av mej käken på BÅDA sidorna ONT så in i

h-vete med tårarna rinnande försökte jag sakta men säkert utesluta det mesta så när jag efter ett tag letat fram några VÄRKTABLETTER  låg jag lyssandes på regnet och undrade OM dom verkligen skulle hjälpa och ja då sakta sakta släppte det värsta och jag kunde så småningom SOMNA om igen.


Vaknade först när dom "stora" började komma till liv & eftersom jag var måndagschaufför så blev det till att ta sej UPP fortfarande jätteÖM så min egen teori är att jag i sömnen av nån anledning  pressat ihop tänderna alldeles för hårt och länge. ONT gjorde det iallafall...


Sen blev det en resa runt sjön... FÖRST skulle junior upp för backen och Sara till kyrkan SEN hem igen och önskar att jag kunde SOMNA om en stund men här SITTER jag & funderar på VART vi ska ta och åka för pressentshopping CHAUFFÖR hade min kropp mått bra av MEN det är väll bara att bita ihop...

Av Anna - 24 juli 2011 21:36

...att


ORKA vara VAKEN hela filmen !!!


TRÖTT


vilken tur att det är svårt att somna när man SKRATTAR !!!

Av Anna - 24 juli 2011 19:49

...SLUT


& halva rummet kvar !!

men det finns ju en dag imorgon OXÅ lillan blev bjuden på kalas på tisdag så nu måste vi ge oss ut på lite shopping till två 9-åringar, en 10-åring & en 1-åring BARA TJEJER !!!

men först får det bli en LUGN kväll tilsammans med

Av Anna - 24 juli 2011 17:37

...hos

Cornelia &hon har hittat en ny fantastisk bild till RIVSTART 2011 - 2.0 22 augusti går startskottet och ja nu är det bara att fundera på vilket MÅL man ska sätta...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards