Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Anna - 9 juli 2011 17:00

...&

ALLA är nyduschade (händer inte ofta den här sommaren)

haft ÄNNU en underbar dag på Tômta, Angelcia åkte över till Wallens på vattenlek & när jag skulle skjutsa henne fick jag en tankeställare VARFÖR springer alla runt med yxor ??


 min och Alexandras tanke var att ligga och mysa med varsin bok  men eftersom  mina NYA SOLGLASögon redan blivit helt UPPSKRUVADE och ingen styrsel ALLS fick jag LOV att gå upp och titta om yxmannen hade några andra verktyg  NATURLIGTVIS  & ja nu har jag både hela solglasögon OCH....


efter ett tag ringde lillebror så det blev badbus med Ella & SNART eller nu borde vi vara på väg in mot ÖSTBORN för lite GRILLNING !!!

Av Anna - 9 juli 2011 10:30

..igen


för sessorna eller den stora iallafall är helt SLUT !!!

blir att slöa frammför tv´n en stund medans jag fixar all packning....

Av Anna - 9 juli 2011 08:52

...idag


behövde väll det då ??? Så efter mitt te blir det att trampa runt sjön innan VÄRMEN sätter stopp...

Baddag i dag oxå och HOPPAS på ännu trevligare sällskap än vanligt en liten risk är ju att det blir rätt överfullt lördag+sol+värme.

&

på KOM-IHÅG-LISTAN en KAMERA !!!


så Godmorgon hoppas DU får en somrig dag !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards