Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 31 maj 2011 12:59

...FUSK


precis packat i alla kläder som ska ner till syster så jag passar på att ta bilen för att ta månadens FOTO !!!



Av Anna - 31 maj 2011 08:14

...nedräkningen



för om 27 timmar sitter vi i bilen ner mot Arlanda !! 

och 13 timmar senare står vi (förhoppningsvis) och väntar på väskorna i ROM !!!

Men innan dess ska vi ha sett både München & Frankfurts flyplatser. Om inte annat så blir man väll nån erfarenhet rikare ???


I huvudet är packningen rätt klar ska försöka få ner den i väskan under dagen så all morgondagens ENERGI går till RESAN !!!


Fast det försat steget måste nog vara att få upp den från TVÄTTSTUGAN....

Av Anna - 30 maj 2011 20:22

...måndagen


På väldig länge, plockat, tvättat, fixat...

....kroppen säger STOPP !!!


känner lite hopplöshet men LÄNGTAN efter att få åka bort några dagar måste hålla sej STARKARE än smärtan.

iallafall

 är tvättkorgen TOM & imorgon är det dax att att fixa med allas packningar.

Eller tjejernas iallafall för det ska ju inte bara vara KLÄDER utan FRIIDROTTSkläder, FOTBOLLSkläder, FINA kläder, VANLIGA kläder, ANDRA kläder ni ser mönstret va.... TJEJER !!!

hoppas

På en vända till "öppnis" för mys smed småtrollen & FIKA !!!

Av Anna - 30 maj 2011 12:14

...hjälpt



sin otekinska mamma så nu blir det bilder (eller förhoppnngsvis) när jag är i ROM !!! men det vill säja om TID & INTERNET finns samtidigt !!!

 

Av Anna - 30 maj 2011 08:16

...måndagsmorgon


ELLER ???

kroppen har iallafall inte förstått att den bör vara i högform NU !!!  ont-ont-ont men intealar mej själv att VÄRME & ett glas RÖTT kommer att hjälpa.

Kom på mej själv när jag skrev packlistan att mitt handbagage ser ut som om jag skulle åka ensam. RUMgudie - pocketbok - dator FAST nu är de så att jag visst hade 15 medressenärer oxå. UNDRAR vad dom säger om jag blir alltför osocial ???


IDAG då lite PLOCK och så TVÄTTSTUGAN naturligtvis.....

Av Anna - 29 maj 2011 19:49

...&



tramsungar TILL SALU !!! för ibland är trött, fnitter & trams bara för MYCKET !!!!


TÅLAMOD på burk finns det ???

Av Anna - 29 maj 2011 15:43

...leende


Klev hon av den stora sessan för ja hon tryckte in en HÖRNA stryk fick dom men spelade oavgjort i andra halvlek.  Den lilla oxå glad men ONT i FOTEN  efter att ha klivit snett före matchen så hon var sej inte lik på planen...


Söndagslunch på MAX & sen årets minsta VECKOHANDLING !!! för JA det blir KORTVECKA i köket. Vilat mej i form (sen vi kom hem) medans jag skrivit KLART (förhoppningsvis) packlistan... 

Av Anna - 29 maj 2011 09:51

...i div. 6


idag bortaMÖTE mot KORSNÄS !!! Den lilla är redan BLÅ så matchställ till frukost den stora hon ligger fortfarande och slappar i SÄNGEN !!!


Själv måste jag nog hitta FORMEN !!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards