Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 18 maj 2011 14:47

...bilen


Blev det visst för lillesyster !! Läskigt, fast tur var väll att den var tom...



Av Anna - 18 maj 2011 10:46

...ICA


& varit ner till Angelica med "fíkat" & på vägen klev jag på osäkerhetens sten (eller nått) för ja 1 år har gått men VET INTE !!!


hem fix & kaffe (eftersom jag nu INTE kännde för att följa med upp på MAS) hämtat POSTEN som för en gångs skull innehöll NÅGOT !!!

  • ica+s Buffé
  • inbjudan till Sälen & experium för 189:- 2nätter + inträde för ALLA !!
  • IKEA family
  • & en Mascara  som jag visst vunnit nånstans !!



& INTE nog med det för plötsligt plingade till i mobilen, SMS från POLISEN !!! så nu är passet klart måste ha gått med vändande post eftersom jag var där i måndags.


Men nu mot POSTHÖGEN !!!



Av Anna - 18 maj 2011 08:23

...är den


TEBAX


solen, och förhoppningsvis hitttar värmen hem såsmåningom.


Blir så förundrad över hur starka känslor man kan få klassisk musik & hade SÅ svårt att somna igår sen vaknade jag mitt i en dröm 04.23 låg vaken och funderade fram till 6 tiden då jag NATURLIGTVIS somnade om.


Så den första som försov sej var JUNIOR (tur att det inte hänt nån gång) som blev väckt av sin "kompanjon"  Sen hörde jag Alexandra säja -mamma klockan är 07.17 borde vi inte vara vakna då ????



Dom små kom iallafall i tid & jag måste ställa mej i en KALL dusch för att klara att hinna med att lillsessan får sin frukt & sitt fika vid 09 (ONSDAG IGEN)


& efter mitt svar hos


Anna fick ett svar av Spåkulan:
Du vill ha lugn och ro men det kommer inte att hålla i sig länge till. Du kommer att råka ut för händelser som får hjärtat att slå snabbare både då det gäller lotterier och kärlek.
 
Kan man ju bara hoppas på en BRA dag !!!
Av Anna - 17 maj 2011 20:27

...en annan DAG



tärningskastet blev 6 och stegen därefter !!!

undrar bara HUR många steg det blir att gå ???



Av Anna - 17 maj 2011 17:41

...kläder


och med en sjal över axlarna skulle jag tillochmed komma in här !!

Av Anna - 17 maj 2011 16:22

...att var NUNNA


eller inte fast rätt bekymmerslöst är det ju i alla fall & man kan ju alltid få syndernas förslåtelse    Trodde inte det var nått för mej men tackade gärna ja till ANDRA erbjuden !!


& livet blir ju INTE mindre FANTASTISKT över att man kan få    att helt tappa förståndet !!! Av att bara finnas till eller det kanske hjälper till lite om klär sej för att.....


Gör om och gör rätt.


Men nu middagsfix med ett leende på läpparna & sen ska det hoppas i lite mer anständiga kläder och njuta av en FLYGELKONSERT !!

Av Anna - 17 maj 2011 12:17

....eller bristen av ENERGI att göra det jag JUST NU vill


sitter och lyssnar på Melissa Horn & frågar mej, - hur ska man älska nån som har älskat nån förut ????


Står på RUTA 1 igen och ja det är bara att ta ETT steg i taget men skulle vilja hoppa FRAM till MÅL !!! Det enda självklara   

Av Anna - 17 maj 2011 08:52

... nekar INGEN !!


logiskt TÄNKANDE eller ??? För igår när alla snickare gått hem tog jag mej ner till TVÄTTSTUGAN för att se om det började bli KLART &  JA DÅ allt var i kopplat och golvet städat !!!

hm....

borde man INTE eller ???? från tanke till handling var steget inte särskillt långt & första maskinen låg i...


TÄNKTE se eländet som ett startskott på mitt NYA LIV !!!

Mer handling och mindre grubblerier får se hur det slutar...



....dagen då

ja som dom nyss sa på GÄVLE-DALA nyheterna


18.00 INVIGNINGSKONSERT med Stefan Fahlgren på Svärdsjö Försammlingsgård !!

(inte av gården utan den nya flygeln)

Bubbelmingel efteråt borde det inte vara ett lämpligt tidsfördriv åt ......... Det hela innebär att jag BORDE planera min dag så jag visar min bästa sida till KVÄLLEN !!!


Fast för att orka ÖNSKAR jag mej en SIESTA !!!! eller EGENTLIGEN.....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards