Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 28 maj 2011 16:26

...funderar


ju svårare blir det - KLÄDÅNGEST - håller på att provar - skriver packlista -provar IGEN - ändrar listam !!! men hur svårt kan det va egentligen ???



för det vore ju bra om det inte såg ut så här på vägen ner iallafall....




Av Anna - 28 maj 2011 10:10

...sen


LÅNGFRUKOST & nu KAFFE !!

i väntan på att ENERGIN ska komma eller....


sessorna har lovat att hjälpa till med lite KLÄDPROVNING !!!!

Av Anna - 28 maj 2011 08:14

...jag somnade


i TORSDAGS insåg jag att det faktiskt regnat 3 torsdagkvällar i rad ??? knepigt för förra våren gick Angelica på orientering på torsdagar & det kom minst NÅGRA regnstänk alla gånger utom avslutningen. Svammlat klart utan att egentligen kommit fram till NÅGOT !


Svårt att somna hade jag iallafall, slutade med att jag låg & skrattade åt

alldeles för sent. 


VAKNADE till en fredag med SPÖREGN...


Först mot Svärdsjöskolan & den sista slöjdlektionen innan det var dax för fika & lite  skvaller på WAYNÉS. Men ibland blir inte allt som man tänkt sej och skvallret uteblev där allvaret tog vid.

En ny dag, en ny verklighet....


Iallafall så tog vi oss tillslut upp ur sofforna och började beta av MÅSTELISTAN vilken idag bara innehöll saker att se fram emot !!!!


Småplock inför Italien, STUDENTSKYLT till Junior & allt det i trevligt SÄLLSKAP !!!


jäktade hem eller rättare sagt åkte efter min MAMMA mot Svärdsjö !!! & när jag klev innaför dörren sa det lilla - EN TIMME !!


ledsen var hon INTE !!! ut med hunden & sen SÄNGLÄGE.....


Av Anna - 26 maj 2011 22:03

...körövningen


FÖRE vår efterlängtade KÖRRESA till Italien, så nu gäller det att fundera ut vad man MÅSTE HA & DET MAN KAN TÄNKAS BEHÖVA ha med sej !!!

Får ta & börja FUNDERA på allvar imorgon & sen hålla koll på vädret   

Av Anna - 26 maj 2011 11:03

...farten


undrar om man BORDE ja finns mycket man borde men min KROPP vill INTE än....


Försöka diska lite - ut med hunden & sen en liten tripp till Kvarntäkt !!!!

Av Anna - 26 maj 2011 10:04

  


...är både motivet

24-timmarskryssning - kareoke - & ja kusinerna bus fick hela pubben med på

HUVUD - AXLAR ....


& jag som fick lov att "leka" lite med FOTOT


temalista


365_foton_2011 hos akson


  

  

Av Anna - 26 maj 2011 09:56

   

ja här kommer den ÄNTLIGEN för så här såg det ut för en månad sedan äntligen försvann den sista snön

&  för den som inte minns, mars,  februari & januari ...


så nu måste jag ta mej i kragen och fota MÅNADENS bild....


temalista


 365_foton_2011 hos akson


Av Anna - 26 maj 2011 08:23

...fortfarande



SEG i kroppen   Angelica & jag tog oss ialalfall till Tänger igår, LITE småknepigt när man inte kan vrida på huvudet men jag hade ju kartläsare - backspegel & egentigen bara ETT ställe som var läskigt.

Där vi hade lite fix för oss en del mer hemligt än annat , den lilla (hon är ju faktiskt 9-år) klippte gräsmattan för första gången !!! & jag lånade mitt RESESÄLLSKAP datorn & en bok.

Handbagageproblemet löstes oxå när jag hittade en vit/blå väska i rätt storlek ett litet MYSTERIUM är VEM´S mor gissade på Sara fast hon var inte säker. Hmmmm... om nån annan känner igen VÄSKAN !! den är hos mej & VILL ÅKA TILL ROM !!!


Middag & så hemåt IGEN !!!! Sessorna åkte ner och tittade på nån P-match och jag fortsatte vila mej  iform....


men det var IGÅR & ja idag så fortsätter JAKTEN på RESVÄSKAN   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards