Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 8 maj 2011 22:31

.... 2


var spelmässigt inte lika lysande, storstryk åkte dom på oxå

men


1 in för lillan vilket var hennes mål för dagen !!!


Sen upp till TÄNGER för lite grillning och en söndagsÖL !!!


Min allergi har iallfall fått full gödning idag & ja det får nog bli till att skaffa starkare mediciner IMORGON, tänkte nästan lägga ut ett foto av mina ögon här men STÅR ÖVER det värsta är att jag SNART måste åka och fixa ett pass. Inte särskillt skoj att se ut så här på kortet men kan nog vänta tills nästa vecka och be en liten bön dessförinnan....

Av Anna - 8 maj 2011 14:51

...till


MATCH nr.1 5 minuter i & fick se motståndarlaget *puh* vilken storleksskillnad det kan vara när vårat gäng är 50/50 99:or & 00:or & motståndarna var 97 & 98:or men nu ska man som bekant inte dömma någon eller något efter utsidan.

För vilken FAJT dom bjöd upp till och hur partisk jag än må vara så hade en 3 poängare varit mer rättvist än 1 var. NOLL respekt och fantastiskt SPEL av ALLA !!!


Så just nu går det runt 3 LEEENDE tränare på byn.

men det var då och nu är nu och STRAX på väg mot match 2 !!!


Av Anna - 8 maj 2011 10:40

1 timme & 20 minuter


&


nu är vi inne i matchtröje bytningstid vem ska ha vad och inte och vilka nummer till vilket lag.

Säjer bara en sak TJEJER !!!!


men gräset är grönt och bollen är rund så det löser sej nog till slut.


Av Anna - 8 maj 2011 08:08

...att


style om min blogg !!!

trökjag har inte gjort något åt den på väldigt länge.....


får väll se för IDAG börjar den på RIKTIGT fotbollssäsongen med den stora sessan i div.4 & den lilla i div.6  SPÄNNANDE blir det !!!  Hulliganerna har tagit sej en LITEN sovmorgon och jag bara ÄR....

Av Anna - 7 maj 2011 20:26

...tittar ut 


inser vilken fantastisk kväll det är !!!


Själv har jag beslutat att ett lagomt nöje för en lördagskväll är TVÄTTSTUGAN !!!

eller lagomt och lagomt

måste försöka hinna ikapp med berget för vem vet när vi blir insläppta i vår egen....


En liten koll av sommarkläderna borde stå på schemat så fort som möjligt för vet inte riktigt vad jag har / eller kan ha. & som jag mår nu blir det nog inte till att träna i kläderna igen men NÅJA det blir väll sommar ändå...

Av Anna - 7 maj 2011 15:35

... &


sessorna runt sjön


vattenpaus & fotbad  på tômta känns att sommaren är på VÄG !!!

   

LÄNGTAR

Av Anna - 7 maj 2011 07:55

...en


av de mest energilösa dagarna jag kännt.


Skickade iväg sessorna till skolan - frukost och lite fix innan det var dax att bege sej norrut mot Enviken och kapa några cm, nästan framme såg jag en ambulans stående utanför en bekant - undran - och utbärandes kommer dom på hennes lillasyster. Efter lite funderan och telefonsamtal tros det vara njurste - ONT !!!


efter en stunds egentid där dagens samtalsämne var ROM (frisören ska dit i juli)  och med ett sjukt bra resultat !!! åkte jag nöjd hemåt för att ta en kaffe med Malin & höra vad som blev sagt på föräldramötet.


&


då stod nästa AMBULANS utanför grannhuset och kom utbärandes på G-B *suck* ett samtal senare fick jag veta att det "bara" var en bruten arm.


KAFFE & lite prat


sen gjorde jag ett försök att få tag i häxan surtant vilket inte gick så bra lyckades däremot få ett LEENDE på köpet - HELGHANDLING - fika & sen däckade jag vid 14 och sov gott tills junior stormade in 2 timmar senare.


Upp fixa lite middag och sen blev det SÄNGEN igen, trök men nödvändigt !!!

Av Anna - 5 maj 2011 10:04

...efter


IGÅR


först "frukost" & så betalade jag min resa till


 

konstig det känns men om en månad kommer jag att stå här


 

så där 11 månader efter junior...



kom hem runt 11 och ja då kom visst sonen oxå !!! rörmokaren rumsterade i badrummet & vi släpade runt grejer !!! sorterade - slängde.... tills min kropp sa

STOPP

& ja fick ta en ofrivillig paus på nån timma

Sen fortsatte jag med Angelicas kläder eftersom hon ÄNTLIGEN fått in min garderob men KLAR kan man INTE säja att vi BLEV !!!

men

det känns ändå som om vi har en chans.


BADRUMMET då ja det blev premiärdusch för vissa & nu väntar vi bara på elektriker & snickare men det får ta den tid det tar....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards