Alla inlägg under januari 2010

Av Anna - 2 januari 2010 20:03

vid lucia kom SNÖN ja och dom dagar de inte har snöat ja då har det varit

KALLT men det är ju VINTER !!!


lucia på ÖF -  körkonsert i kyrkan

  

dubbelkalas hos Blomkvist  - O bakar julgodis för första gången !!!


mer LUCIA här med sessorna

  

pulkaåkning & adventsmys


mera körsång & julfest med tomtebesök

  

sång vid krubban på julaftons förmiddag sen en massa julfirande  

och tillslut en 60-års/nyårsfest !!!


Ja det var 2009 det.....

Av Anna - 2 januari 2010 19:47

oxå en månad fylld av allt och inget !!!!

  

& månadens höjdpunkt var iallafall när jag & Alexandra åkte till

STOCKHOLM

på matmässa & shopping !!!


Av Anna - 2 januari 2010 19:39

Var GRÅTT !!!

  


men en helg hos Gammel i Ludvika, med eldning och kusinbus !!!

Av Anna - 2 januari 2010 18:07

en månad fylld av vanligheter

lek i klätterträdet

massa bus med lilla O & som jag tog med mej på några cykelutflykter

  

och naturligtvis fotboll - fotboll - fotboll !!!!!

  

Av Anna - 2 januari 2010 17:54

började med en roadtrip till

High Chaparall tilsammans med Mia & halva hennes barnaskara....

  


några sista baddagar


  


& en heldag i Åg som avslutning på sommarlovet


  


slutade augusti gjorde vi i Flen på Melkers dop


  


Av Anna - 2 januari 2010 16:52

...trotsat kylan


och varit ute lite idag först blev det en promenad för att kolla om det fanns någon is spolad nere på skolan (gjorde det inte) & fylla på kyl & frys som gapade rätt tomma !!!


sen ringde liten O så vi eller jag vandrade medans dom andra 2 tog skidorna ner på lite fika :) kusinbus & lek !!!!


& nu blir det slötid fram tills middagen !!!

just ja invägning har jag oxå hunnit med :) men den får förbli hemlig än så länge....

Av Anna - 2 januari 2010 10:22

...sovmorgon !!!


Precis kommit upp ur sängen, fortfarande lungt eftersom sessorna SOVER  :)

Låg och funderade på hur mycket jag ska dela med mej av mina mät & vägdagar här framöver ???? tror det får bli ett lösenordsskyddat inlägg till att börja med & sen ja då får det bli - & + (helst inte så många av den senare sorten) hoppas med att hinna ut en "liten" vända idag innan kylan slår till igen...

Av Anna - 1 januari 2010 23:21

...får helt enkelt bli


att

 

följa mitt hjärta ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards