Alla inlägg under januari 2010

Av Anna - 30 januari 2010 08:32

...ja då är det kallt !!!!


Men igår "värmde"   så det finns hopp om livet igen !!!!


Sítter här med en "nästan" obokad helg så KANSKE finns det en liten möjlighet att hinna ikapp det man borde ha gjort, eller inte !!!!


Fast just NU är det bara JAG & MIN TEKOPP !!!!

funderandes

.....

Av Anna - 29 januari 2010 22:32

  ...eller nått


ångest efter en "träningsfri" vecka lite ofrivillig men ändå - önskar att jag oxå kunnat åka skidor    det hade kanske hjäpt nån    nåja helt obegripligt inlägg det här men  ändå - kanske är dax att hitta på en belöning för att få "träningen" kul igen     eller  !!!!!

Av Anna - 29 januari 2010 11:10

...målet ;)


Och egentligen är jag ju inte ute efter en speciell vikt utan att må bra och få tillbaka "min" kropp så efter lite funderingar på vad som är mitt mål med min viktnedgång så har jag ändrat mej lite för fortfarande är det

5 kilo som gäller till vecka 8  !!!

Men sen så blir målet  -1.5 & efter det kommer måttbandet att få vara med och bestämma lite....


...och


resultat den här veckan  - 0.2 kg

resultat från  start         -  2.3 kg


mätning av midjan (som står still)


resultat den här veckan  - 2 cm

resultat från start - 5 cm




Av Anna - 28 januari 2010 07:01

...skulle jag bara vilja SOVA !!!


men nu har jag lovat Angelica att vara med i skolan idag !!! alltid lika kul att se vad dom har för sej men just nu måste jag erkänna att det verkar  DRYGT eftersom det inte är allt för lugnt i klassen.


Men först blir det en snabbis ner till tvättstugan och sparka upp dom små ur sina sängar, sömntutor :) leta på lite kläder och fix & trix innan vi är på väg !!!

Av Anna - 27 januari 2010 23:22

...ner tankarna till ord


konstigt att man vissa dagar får för sej att alla problem är olösbara ????

orkar inte ha ont just nu skulle vilja hinna det jag tänkt EN DAG iallafall men förhoppningsvis så blir det bättre för annars...


nåja slutgrubblat för idag så


puss & god natt

Av Anna - 27 januari 2010 13:11

...igen :)


vägt mej idag BARA -0,2 kg men själv trodde jag att jag ökat mins 1 kg så det var egentligen possitivt !!!


och måttbandet står still så ingen ide att gråta...


och jag har ju "nästan" klarat  4 veckors målet men slut på förkylningar - godisfrossa - tja då är jag snart med igen...


Men idag blir det till att bak semlor med småtrollen efter skolan passar utmärkt i det här vädret... grått, trist & tråkigt men någon snöstorm tja det kan vi iallafall inte klaga över men den kommer väll hit oxå misstänker jag...



Men nu är det dax för diskning och sen ner och hämta sessorna...

Av Anna - 26 januari 2010 15:15

...ett litet dataöde :(


men snart är jag på banan igen...


...varit in på rehabmöte så nu blir det först ett test - sen 3 månaders träning - test 2 - bedömning...


och sen troligtvis 3 månaders träning IGEN !!!!

Av Anna - 19 januari 2010 08:51

...& det går fortfarande åt rätt håll  :)


resultat den här veckan  - 0.7 kg

resultat från  start         -  2.1 kg


mätning av midjan


resultat den här veckan  - 2 cm

resultat från start - 5 cm

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards