Alla inlägg under januari 2010

Av Anna - 3 januari 2010 15:25

...för idag !!!


Har iallafall fått ihop 4,5 km och det är rätt bra i det här vädret om man nu ska skylla på vädret ??!?!? för visst är det KALLT men ändå skönt ute - lite snöskottning provade jag mej på misstänker att det inte var det mest smarta men det är ju bra att "hitta" bilen om nån nu skulle få för sej att komma och byta Så har vi varit förbi ICA & handlat expressen :)  så nu får det bli kaffe & tidningsläsning....

Av Anna - 3 januari 2010 13:39

...och uttråkad !!


men visst det finns hur mycket som helst att göra här inne fast inte JUST NU tar en vinterpromenad med Alexandra istället !!!!

Av Anna - 3 januari 2010 13:00

---många minnen !!


Ibland känns livet bara helt  fantastiskt , semesterlycka  !


Höst & nya vanor (för vissa) & en massa svammel , allvar & naturligtvis "mostermys"  fastnade i  FV... ...traskade på i samma fotspår !!!

Tog en paus & lät tankarna vandra men kom fram till samma sak. Och ibland har man dagar !!! & " ; ) " 

 Känslor , tvekan,  ekvationer,  & MÖTEN !!!!


En början på slutet  eller slutet på början  fast fortfarande full  fart !!!


Ja det var "några" minnen från mitt 2009 och till sist !!!

så hoppas jag mej ett ännu bättre 2010....

Av Anna - 3 januari 2010 10:38

...kylan !!!


Men först på med ALLA kläder !!!!

Av Anna - 3 januari 2010 09:15

...är inställd !

Alldeles för kallt idag så det är bara att hoppas på att det ger sej framåt eftermiddagen...



Av Anna - 3 januari 2010 00:15

...som bara jag förstår ;)


det allra första inlägget i min blogg !!!! 

Och íbland blir saker lite fel ! *ler* för vad ska man annars göra.

En helt underbar vår/vinter dag. 

Och ibland händer det att jag faktiskt handlar kläder åt mej själv.

Sen kom årets baby. ooppss fel igen !!!

Och jag provade något som jag inte gjort på länge :) 

Frågor & svar.  Ibland blir man så glad. 

Och det är bara att inse att barnen blir stora.

Älskar att höra dej säja !!! Så en dag i juni It´s raining men. 

Annars har det ju varit en hel del ´"vanliga" dagar oxå :) fyllda av känslor, & skratt , tänkvärdheter , tackamhet , stolthet & tradition !!!


Och äntligen kom värmen & jag bara njöt . Visade barnen ett  smultronställe , tog andra Anna med mej på lite mammaid & för en som inte vet älskar  historia.

En ovanligt vanlig dag !!! Med obegripliga svar. & leenden !!!


nja ni nu börjar tröttheten göra sej påmind !!!!  får fortsätta imorgon eller senare idag !!!

Av Anna - 2 januari 2010 20:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 2 januari 2010 20:30

...men tyvärr helt sant !!!


både vägt och mätt mej idag ;( så nu finns det ingen återvändo

Hur mycket och hur stor jag är håller jag för mej själv ett tag men kommer att dela med mej av mina resultat !! ska försöka mej på en "före" bild oxå !!! för snart väldigt snart är det tid för bikini igen !!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards