Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Anna - 21 februari 2010 23:04

...koppla


strömmen  på öronen eller inte ???




nej hög tid att krypa ner i sängen !!!!
trött & ville bara säja



puss & god natt


Av Anna - 21 februari 2010 21:35

....FB


Anna fick ett svar av spåkulan:
Det finns en viss spänning mellan dig och en person i din närhet. Tappa inte masken för tidigt. Det finns mer att lära.
 
 
kan tolkas lite olika... undrars vad det är man kan få lära sej ???? 
& igår  blev svaret
 
Anna fick ett svar av spåkulan:
Oro kan läsas framlänges och baklänges. Man kan oroa sig före, under och efter en händelse, men den kanske
inte ens inträffar. Sluta oroa dig. Framtiden är ljus trots allt.
den dator som hittar på svaren har lite kuslgt rätt ibland.
Men hur det nu än är så blir det som det blir.
Av Anna - 21 februari 2010 19:29

...& klar för


OS

för något annat lär dom ju inte visa på tv !!

Av Anna - 21 februari 2010 18:37

... 4 tappra


små fotbollstjejer men "kors i taket" blev det nästan inga sura miner, finns några små divor som tycker att det mesta är "jobbigt" men på tal om jobbigt så är "kroppen" trött efter min promenad & träningen fick det bli pizzamiddag    kanske inte det mest begåvade valet så här på väg in i sista "rivstartsveckan" men äta måste man ju och nöden har ingen lag....


...så imorgon full fart framåt !!! 

jag hoppas på SOL & VÄRME fast det är bara i min fantasi & just nu är det faktiskt troligare att jag får uppleva vissa andra fantasier än att jag slipper frysa imorgon....


...och när jag läser vad jag precis skrev så ?!?!? 

Av Anna - 21 februari 2010 14:52

...trots allt


300 minuters promenerande den här veckan eller sen i onsdags iallafall....

&

nästa vecka blir målet 360 minuter + 2 dagar i gymmet !!!

men nu en dusch sen blev jag visst fotbollstränare för

F 01/02 kul nja inte direkt   

Av Anna - 21 februari 2010 11:59

...till ALLA


som tänkt att få bort lite snö på "MIN" promenadväg

TACK !!!

 det skulle vara fantastiskt om man först och främst tog sej av gården

sen får vi se hur långt det går innan man fastnar i en snödriva för drivor är det

ÖVERALLT

*SUCK* men kan det inte vara nog NU längtar efter sol & värme...

Av Anna - 21 februari 2010 11:08

...kunde lyssna på min kropp


& kanske var det just "vila" man behöver göra när man är förkyld !?!? mycket bättre idag iallafall så vi får se om jag kan ta mej ut och traska bland snödrivorna till kvällen.


Men före det blir det till att försöka hinna med lite av det man borde ha gjort IGÅR ! fattar inte hur fort alla högar byggs på så fort man "missar" en dag. Nu blir det ialllafall till att skala potatis till lunchen eftersom sessorna är ute och försöker skotta oss UR huset ???

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards