Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 18 februari 2010 12:39

...lyssna på

Av Anna - 18 februari 2010 09:04

...komma i fas snart


eller kroppen iallafall för testet i förgår har satt sina spår !

& igår blev det absolut inget mer än det nödvändigaste utöver

"träningen"


80 minuter promenad

15 minuter mental träning

120 minuter med TENSen


215 minuter + vila tja det kommer väll bättre dagar !!


för nu PAUS sen långpromenad !!!

Av Anna - 18 februari 2010 07:32

...junior håller på att


försöka slå världsrekord i långducshning !!!!


ibland är det väldigt frustrerande att bara ha ett badrum...


Av Anna - 17 februari 2010 12:58

...i 80 minuter :)


&

nu håller jag på att lyssna på



...får se vad den har att ge !!!


blir att lyssna igenom introduktionen IDAG (15 min) för snart är det dax för hämtning av barn...

Av Anna - 17 februari 2010 10:41

  ...vilken lättnad


 


fick "låna" en  TENS  (Transkutan Elektrisk NervStimulering)  hos sjukgymnasten & vilken LÄTTNAD !!! för det är helt fantastiskt att kunna blockera lite av smärtan så man "orkar" sitta framför TV´n läsa en bok eller något annat en stund.


"arbetstestet" kändes först inte så jobbigt men ack så jag bedrog mej - fast hoppas på att träningen ska ge resultat. & träna det ska jag för närmsta 1/2 året blir det träning 7 dagar i veckan !!! får se vad kroppen säjer om det ????

2 dagar på "gymet" uppe på rehab och så en massa promenader. Så alla får ursäkta men vissa inlägg kommer säkert inte att bli så givande för alla utom mej själv....

nåja ut och vandra !!!!

Av Anna - 16 februari 2010 22:02

...slut


för idag iallafall

det får bli ryggläge.....



Av Anna - 16 februari 2010 08:24

...smärtlindring & arbestprov


står på schemat

hoppas mycket på allt just NU !!!

Av Anna - 16 februari 2010 08:00

...iväg


hela helgen har varit helt fullbokad !!!!

men som tur var började vi med en lång promenad/skidåkningsvända på sjön i fredags för att få lite sol :))

vid 3-tiden på natten kom en snuvig Angelica över & startade tv´n och ja hon tyckte att OS-invigningen (det hon såg) var rätt bra...

i lördags ja då drog jag och sessorna till Sandviken på genrep (måste medge att jag var halvbesviken på startfältet) sen blev det hemfärd lek & fika i yttertänger.

Övernattning hos mor & far där vi naturligtvis såg samma sak igen.... & just det skidskytte satt jag uppe och såg (får se om det blev min OS-dos i år).

Söndag morgon var det till att gå upp och baka tårtbotten till Alexandra och dagens kalas innan samlingen i kyrkan vid 10. Familjemässa med nattvard (första gången för mina fröknar) & körsång !!!

Sen kalas nere på Pålsvägen :)

Fotbollsträning för lillan men hon hade fått gett upp för näsblodet, och redan då  borde jag ha insett att gårdagen inte skulle bli särskillt ensam.

Men för ovanlighetens skull så var båda hängiga på samma dag !!! Eller alla 3 huvudvärk & feber... men som tur var hade vi inte hunnit smitta Andreas

&


LYCKA blev det när junior klarade






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards