Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Anna - 2 oktober 2010 20:46

...& änglakören


har varit till MIssionskyrkan och sjungit för "världens barn"

insamlingsgala som visade sej vara fullsatt

först sjöng PRO kören från Enviken (en kör på 3 bänkrader) några låtar

sen var det dax för våra "änglar"

tuffa är dom när det bara dök upp 4 av 12

vackert lät det oxå

efter dom

juniperbay gospel - och ja den som inte hört blir glatt förvånad...


...väl hemma & ätna ligger dom små framför tv´n medans jag njuter av en kall

som får mej att minnas - backa tillbaka 20 år och

LE




Av Anna - 2 oktober 2010 20:39

...har man ju hört


tyvärr har vi idag fått erfara hur bra jägare dom är

&

till er som tycker vi har för få rovdjur

just nu finns det dom som känner en otrolig saknad

efter en

VÄN


Av Anna - 2 oktober 2010 14:48

...sommaren


var som bäst


tänk vad bilder kan få en att minnas   


tagit en paus mitt i allt tvätt & städande tog oss en vända ut för att köpa "lite" lördagsgodis  så nu sitter jag och känner mej lätt illamående...


...på vägen vinkade jag åt nån som oberoende av vilket i framtiden kanske blir en granne och insåg att den här veckan som jag trodde skulle bli en evighet faktiskt snart har gått & hjärtat det LER

Hemma igen blev det Winnerbäck på högsta volym men då protesterade sessorna som kör en repris av gårdagens film.

Tur att

finns


...en timme tills det är hög tid att sätta igång med fixet innför kvällens konsert

3 x tjejfix tar lite tid 

men

först ner till...

Av Anna - 2 oktober 2010 11:21

...att 


STARTA dagen


PÅ RIKTIGT


funscrape.com 

Av Anna - 2 oktober 2010 10:24

...är nog ett måste


för att få nån början på dagen


just nu känner jag mej så evigt tacksam över mina älskade barn

myskväll igår & idag sovmorgon till 9

nu är alla mätta så lillan sitter i badet

&
nästa spelar nått spel.


tänk bara om

kroppen kunde vilja som mej en dag

SEGT att få nån fart faktiskt

på bordelistan står både


tvätt & städ


för hur kul det är att ha kommit igång att göra något

MÅSTE jag komma i nån slags jämnvikt

får

ge det några veckor till för att komma ur CIRKELN


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards