Alla inlägg den 14 december 2009

Av Anna - 14 december 2009 22:14

...sängen nästa !!


Och vissa under har inte blivit uppfyllda idag  ;)  men ny chans imorgon & just nu ska jag sätta mej i soffan, dricka lite TE & bara titta på snön som faller...


...sen blir det


puss & god natt

Av Anna - 14 december 2009 20:23

...som vägrar lägga sej ner


Ja vissa stunder är det svårare att vara mamma än andra :( Angelica har verkligen bestämmt sej för att ALLT är fel och sova tänker hon minsann inte göra...


Ändå vet jag ju att hon kommer att somna direkt hon lägger huvudet på kudden & det kommer att hända alldeles snart.


Sen blir det så där otroligt tyst igen - både skönt och jobbigt hoppas det finns något på tv som man kan slå ihjäl några timmar tillsammans med.


Av Anna - 14 december 2009 18:48

...till idag


till

Foreigner – I Want To Know What Love Is 

sitter jag här i pyamas och hoppas på

att på den "vita" vägen ner mot mitt hus

kommer det att om en stund att synas ett par däckspår


sen

;)



Av Anna - 14 december 2009 18:29

...luciafirande


Alla dagisbarnen från Enviken hade firande i kyrkan

  

här sötaste Rut & Ester...


Viket innebär att jag kan utöka min tid i kyrkan med nån timme i år :)

Av Anna - 14 december 2009 17:18

...och kan man bli annat ???


Ibland händer det oväntade saker i "vårt" trapphus & idag ja då mötte jag mitt ex (guldstjärna till den som vet vem ?!!?) och nejdå inte det minsta pirr i magen där heller däremot ett leende och några väld valda ord för vissa saker ska man bara minnas...


Däremot har jag träffat någon som jag väldigt gärna skulle vilja bli  väckt av

    

ja vem kan motstå dom här charmtrollen.



Av Anna - 14 december 2009 14:38

...jag


Ja just nu är det ingen ide att ringa på min mobil för den har jag "tappat" som tur var finns det ärliga människor & jag kan åka in och hämta den....


En annan dag :)

Av Anna - 14 december 2009 13:20

...kände - tittade - drog & slet


Sen tog det hela en annan vändning, fanns visst nått minirehabteam i falun med alla 4 delar av vården - sjukgymnast, läkare, arbetsterapeut & kbt som tog sej an ett fåtal fall och hon trodde att jag (förhoppningsvis) kunde få vara med där...


...skönt men ändå inte känns som att börja om på ruta 1 igen men det blir väll bra om jag får vänja mej vid tanken !!!


Nåja än så länge fortsätta kämpa *suck* lite uppmuntran tack ;)

Av Anna - 14 december 2009 08:32

... ;) -  duscha - kaffe



(& nej Mia inte alls som du tolkar det :) )


Som jag tagit med mej framför datorn, väntar på att junior ska ta sej upp ur sängen så han kan köra in sin mamma till stan. Rätt skönt med chaufför när man inte orkar riktigt....


...så håll tummarna för att jag får träffa en "bra" sjukgymnast !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards