Alla inlägg den 10 december 2009

Av Anna - 10 december 2009 22:40

...ja det var vad jag hade tänkt mej.


Men eftersom Alexandra har svårt blev jag sittande här med mitt TE ska ge henne 5 minuter till men sen MÅSTE jag sova känns som jag har en hel del timmar att ta igen efter de senaste veckorna.


puss & god natt

Av Anna - 10 december 2009 18:28

...kände jag mej !!!


bara för en kort sekund idag när jag öppnade en dörr

men sen när jag tagit ett djupt andetag

insåg jag


det var bara mitt samvete


kanske efter det jag sagt till andra Anna om att känna det där "pirret i magen" som är så fantastikt - att möta någons ögon - att tillåta sej själv att känna...


men för att citera en favorit


Livet är en dans på rosor,

men det är en dans med svåra steg

 

 


...och så blev allt så där fruktansvärt invecklat igen


*suck*

 

 


Av Anna - 10 december 2009 16:51

...eller sessorna iallafall


För när Alexandra skulle ha ídrott imorse ja då salen upptagen av niornas "valsträning" vilket för dom små betyder

BAL !!!


  



och ja eftersom dom "nästan" vet vilka klänningar dom kommer att ha den där vinterdagen om 6 & 8 år. Så var det dags att börja öva på vals...


...så där är vi nu !!!



Av Anna - 10 december 2009 13:06

...det är 2 viktiga ord sa Angelica till mej en dag


Hon är rätt klok den lilla, ord jag sätter stort värde till

&

delvis därför sitter jag här och grubblar

var ner till I på



& berättade om min idé - hoppas hon blev lite nyfiken...


So far so good


men hon undrarde om jag hade nån blogg & ville gärna läsa (vilket är helt förståligt)  den tanken hade inte funnits i min hjärna & varför inte !??!? för det jag skriver här är ju det jag delar med mej även om jag vet att det kanske inte är just vad alla vill  (eller borde) läsa.

Och med lillans ord ringande i öronen;


HÄNSYN & RESPEKT


ja då får jag nog att berätta för ;) bland andra - för det är ju faktiskt inte bara mej allt handlar om...

Av Anna - 10 december 2009 10:27

...lucia firande på ÖF avklarat !!!

  

Av Anna - 10 december 2009 10:09

..ljus


(ja A-K verkar som om dagens uppgift är löst)

Av Anna - 10 december 2009 08:30

..till  övers hinner inte ens  ;) fast kanske en snabbis...



Av Anna - 10 december 2009 07:08

...så jag borde sova lite till :)


Ska få i mej mitt älskade te sen misstänker jag att det kommer att bli bråttom

Lucia på ÖF för lilla O redan klockan 9

&

just nu känner jag mej som en blandning av en tomt & ett troll, något annat än pyamas misstänker jag att man borde ha på sej oxå !!!


*ler*


är nog fortfarande lite trött !!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards