Alla inlägg den 22 december 2009

Av Anna - 22 december 2009 23:16

...under kontroll


Tur att junior följer med och handlar de sista julklapparna i morgon, borde väll redan ligga ner eftersom vi bestämmt oss för att komma iväg vid 8 & kanske slippa de värsta köerna....

Av Anna - 22 december 2009 20:18

...nästan 3 veckor


då jag inte skulle få se "någon"

men

fel av mej !!!!

&

det är bara att hoppas att jag fortsätter ha fel...

Av Anna - 22 december 2009 19:29

...församlingsgården


Först var det övning för Lillkören med fika för kör och föräldrar

(men det hoppade jag & fick faktiskt 2 till julklappar inhandlade)

sen

var det Änglakörens tur & medans dom övade ja då fikade jag och lillan medans vi spelade Yatzy (vann det gjorde inte jag iallafall)

efter träningen blev det fnissfika för tjejerna med tvärsemot språket & utanför dörrarna stod Kyrkorådet ;) och väntade på sin tur så det blev lekstund som avslutning sen blev det Kyrkokörens tur men då gav vi upp...


Så nu är det hög tid för middag !!!

Av Anna - 22 december 2009 16:13

...julklappsshopping


har det hunnits med & strax ska jag ta med mej syster på en promenad genom byn för att se vad vi ska kunna hitta på :)


Så har vi fått en mindre kris här hemma, skulle ta in granen & upptäckte att julgransfoten var TRASIG så junior byltade på sej för att gå och köpa en ny, och då var dom SLUT !!!

tja det blir att skriva en på morgondagens lista & det man inte hinner idag....

Av Anna - 22 december 2009 10:42

...är det vi lyssnar på idag


Ute -20 och lite lätt snöfall

&

allt bara är


JUL - JUL - JUL



sessorna "stökar" på själv tog jag en välbehövlig "kaffepaus" försöker få ihop planen med orken... ja vem har sagt att det ska vara enkelt !!!





Av Anna - 22 december 2009 09:20

...eller


iskallt ute idag igen vilket förhoppningsvis innebär att alla vill vara inne, så kanske det sista julstöket hinns med...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards