Alla inlägg den 20 december 2009

Av Anna - 20 december 2009 22:45

...  slår fortfarande


Snart julvecka - kanske borde skaffa en mistel ;)


nja nu får det vara nog för nu


puss & god natt

Av Anna - 20 december 2009 20:24

...snöat hela dan


precis kommit hem från min vandring och det var bara på ett ställe det var plogat


*puss*


ganska enkelt att få mej nöjd ;) fast jag hade gärna lagt mej ner och dött efter halva vägen.

Nu blev det inte så utan får släpa mej in i duschen innan jag tar och värmer lite

GLÖGG.


Något jag funderade på under tiden var ett inlägg om  en adventskalender med ett nytt fönster varje dag så fönsterjakt blev det om jag hittade 24 ja det oxå

*ler*

fast nu är det ju inte jag som bor i det (eller dom för jag hittade faktiskt fler hus) huset - synd - det kunde ju ha blivit en "vacker" kalender....

Av Anna - 20 december 2009 17:32

...& det går ju bra


I läget har jag lovat mej själv lite glögg, pepparkakor & julgodis

om

jag tar mej ut på en promenad

men

mycket snö är det fast å andra sidan kan det ju se ut så här i 3 månader till

den undanflykten gick inte

nej

det är bara att plocka fram kläder och ge sej ut i mörket...

Av Anna - 20 december 2009 15:35

..ska ut och leka i snön


Själv har jag kaffepaus efter att ha "stökat" klart i ett rum till

borde ha varit ut och gått

men eftersom det faktistk snöat hela dagen tror jag att det är lite för tungt

så jag blir nog sittande här istället


tankar om tiden den som var och det som ska komma

ut i det okända

mot...


... ja den som det visste men hur - om - när ja det vet man aldrig



Av Anna - 20 december 2009 13:45

..julfest


glögg - varmkorv - fika

sen blev det väntan på "tängerpojkarna" som förträngt att dom skulle spela

körtjejerna har "upptäckt" ku´s rum

  


så det blev dans runt granen utan spelmän...

  

& dom 2 stora roade sej medans lillan satt och vilade sej i form

innan

  

kom & delade ut "lite" påsar....

Av Anna - 20 december 2009 10:06

...mys


Sovit som en stock LÄNGE !!!
&

nu är vi på väg mot kyrkan....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards