Alla inlägg den 6 december 2009

Av Anna - 6 december 2009 22:57

...så sover dom allihopa !!!


&

jag ska krypa ner i sängen

förhoppningsvis vakna utvilad imorgon så


puss & god natt

Av Anna - 6 december 2009 18:25

... ;)


för dej som nån gång har möjlighet att lyssna till Juniper Bay Gospel

gör det - nej du kommer inte att bli besviken...


...den här julen blir det ("bara") jag & A-K (än så länge ska nog tilläggas)  fast ensamma lär vi inte bli & kanske borde man inte ;) i kyrkan... eller !?!?!?


nåja JULEFRID är just vad det är...

Av Anna - 6 december 2009 17:51

...ja för visst är det rätt mysigt när det är  marchaller tända genom hela byn

ALLA (nåja nästan iallafall) är ute...


...glögg & pepparkakor - tomtar - godis till barnen & naturligvis den tradiotionella "jultallriken" på ICA...


&



Av Anna - 6 december 2009 14:22

...så sitter jag här


nysminkad - håret är fixat - och inga joggingbyxor innom synhåll

nån som minns när jag sa nähädå så kommer det inte att bli

men ack så fel jag kunde ha

&

måste medge jag mår mycket bättre så här

(borträknat från småsvinen i armen)


Så nu blir det Julskylltning med ett storr LEENDE på läpparna

&

nej ingen risk att det blir avdrag på "vuxenpoängen" idag

däremot kommer troligtvis att le även med ögonen om nån skulle våga sej in till byn ;)

Av Anna - 6 december 2009 13:52

...vilat - fixat lite lunch - vilat


& nu börjar det bli hög tid att vakna till liv och fixa till sej lite inför julskyltning på byn - sessorna fick bestämma och dom tyckte det blev bäst !!!


en liten paus måste vi iallafall ta för att åka in och hämta junor med tåget...

Av Anna - 6 december 2009 10:24

...är något jag är i starkt behov av


*suck*


men några timmar har det iallafall blivit

planen för idag då...

...måste få hem junior från tåget - vilket innebär att vi måste in till stan får se om min ork räcker till för en tur upp till gruvan för att titta på julmarknaden (tveksammmt) - annars får vi ta och vandra runt lite på julskylltníngen på byn...


Misstänker att man inte orkar med båda :(

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards