Alla inlägg den 1 december 2009

Av Anna - 1 december 2009 22:01

...är det tid att sova


och till "dej" som jag ville avreagera mej på

skulle nog kunna komma på något mysigare...



puss & god natt

Av Anna - 1 december 2009 19:15

...så mycket som möjligt iallafall....


Tisdagar  =  tv-kväll för mej !!!!


tur är väll det för all energi tog slut ner "pappan" talade om att han haft så mycket på jobbet att han inte hunnit titta på bilen - men nähädå lagat P´s bromsar skulle det visst ha varit....


PUCKO !!!


nåja eftersom det inte var vikigt att barnen skulle komma till sina aktiviteter ja då får dom väll sluta då...

...kan inte trolla


men ARG är jag


&

J får jag en trisslott med vinst på då kommer jag över och köper bilen :)


Av Anna - 1 december 2009 09:23

...men det kanske är ett måste

för

det skulle ju vara bra att klara av att använda händerna (och benen oxå för den del) som vanligt...


ONT


pratade med K på VC och nej det är väll trolvigtvis inget fel på mina händer utan allt kommer från ryggen....


TRIST


antinflamatoriskt & (aktiv) vila fram till fredag 10.30

sen

får vi väll se men nån "svin"spruta blir det inte före det....

Av Anna - 1 december 2009 06:57

...det är VITT ute !?!?!


Fast inte så länge till skulle jag tro

men helt fantastiskt att titta ut i månskenet och se SNÖ


sitter och väntar på att tiden ska gå - ska vara först i telefonkön på vårdcentralen idag, har väll inget val för det verkar som kroppen börjar tröttna ur :(

får se vad dom har att säja....


....men nu bloggläsning innan det blir väckning av "sessorna"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards