Alla inlägg den 30 december 2009

Av Anna - 30 december 2009 23:20

...att jag inte orkar tänka


VÄNTAR på att Alexandra ska somna eller iallafall nästan så jag vågar lägga huvudet på kudden.

Ute är det nån som redan börjat med nyårsfirandet misstänker att det inte finns en smällare som kan hålla mej vaken eftersom jag håller på att somna sittande.


imorgon då årets sista dag och fullt schema hela dagen.

Måste bara försöka få in lite textövning med Alex 2 kan hon utantill 3 sådär & 1 inte alls men det är ju 1 1/2 dygn kvar. Nervös mamma !!!

nej det får bli en stund TV & sen


puss & god natt

Av Anna - 30 december 2009 19:13

Böjade med VÄRME grillfester - solbrända barn - kalas

  

& nejdå Angelica har INTE varit i solen :)

  

lite crusing  - KUSINKORT !!! (inte så ofta som alla är tillsammans)

  

tog en vända till Harmsarvet & naturligtvis MERA BAD !!!!

  

Sillkvällar på Gammelgården och mycket mycket mer...

Av Anna - 30 december 2009 17:44

... lite dåligt samvete för en sak jag inte hann med idag !!!!


TID hade varit bra !!!

 Men det blir ju ett nytt år med nya chanser att få nya minnen ;)

Av Anna - 30 december 2009 12:28

...började med disken


& naturligtvis så slog jag sönder ett glas och lyckades skära mej på knogen :(

*suck*


tja det slutar väll blöda snart - tar en dusch så det blir nånting gjort....

Av Anna - 30 december 2009 09:40

Skolavslutning med kyrkan full av sjungande barn

  

Midsommar då Alexandra & jag var ute och plockade blommor till kransarna i hällregnet kvällen före - satt hela morgonen och band dom kallt - blött -mysigt

sen ett iskallt midsommarfirande i mestadels uppehåll...



Alexandra & jag tog oss en dag på havet

  


fotbollsskola - fotbollsskola - fotbollsskola



Mera BAD & bus på tômta....

  

 ....och naturligtvis mera midsommarfirande !!!





Av Anna - 30 december 2009 09:20

...kan vara jag ?!??!


Vaknade inatt och kände att något var fruktansvärt FEL kunde bara inte förstå vad det var men efter att ha legat i mörkret och funderat ett tag kom jag på det

3 smulor i sängen :(


Så idag blir det till att bädda rent med "julklappen" !!!!!

Sen ja eftersom jag fick så mycket gjort i måndags ja då blev det inget gjort igår istället men termometern börjar krypa ner mot  - 30 så ut ska vi då inte. Får försöka med att hinna röja lite innan morgondagen.

Vore rätt skönt att slippa börja nästa år med att sortera tvätt !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards