Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 10 december 2009 10:09

..ljus


(ja A-K verkar som om dagens uppgift är löst)

Av Anna - 10 december 2009 08:30

..till  övers hinner inte ens  ;) fast kanske en snabbis...



Av Anna - 10 december 2009 07:08

...så jag borde sova lite till :)


Ska få i mej mitt älskade te sen misstänker jag att det kommer att bli bråttom

Lucia på ÖF för lilla O redan klockan 9

&

just nu känner jag mej som en blandning av en tomt & ett troll, något annat än pyamas misstänker jag att man borde ha på sej oxå !!!


*ler*


är nog fortfarande lite trött !!

Av Anna - 9 december 2009 21:49

...har det varit tradition att !!!!


Ja och även nästa  år så kommer Svärdsjö kyrkokörer att i Sockendräkt genomföra en konsert på nyårsdagen...

vilket kommer att vara helt fantasiskt vackert och stämmningsfullt och nej jag är inte emot traditioner och Alexandra älskar att gå i dräkt

  

  men mitt i allt det här så finns min rädsla över alla  "måsten" & kommer jag någonsin att kunna vara den jag borde ???  & just nu känns det som om jag skulle kunna backa i ett mörkt hörn bli osynlig och sluta känna...


...men har jag inte redan försökt med det och NEJ det är inget lockande allternativ längre - VILL LEVA - och det kostar att ligga på topp !!! Så det är bara att hoppas att min kropp börjar sammarbeta sen är det till att ORKA för det mesta ja då stänger jag "hjärnspöket" ute och visst känns det oftast som om jag faktiskt  klarar det mesta...


Men slut på grublerier - ska försöka få några timmars sömn

sen

känns allt säkert bättre igen....


puss & god natt

Av Anna - 9 december 2009 18:20

kanske inte...


men

idag har / hade sessorna körövnig i kyrkan

fredag är det christmas carol

onsdag körövning

söndag högmässa / julfest

tisdag körövning

torsdag högmässa

...


tja det var väll allt för sessorna I ÅR


men själv tänkte jag klämma in en julotta oxå !!!

&

en julkonsert


Sen börjar vi om den 1 januari med Änglakören i nyårsbönen....




...

Av Anna - 9 december 2009 13:34

...

fyndat på lager 157 :)

lunchat på Mc D


&  nu blir det lekstund...


Av Anna - 9 december 2009 07:09

...en annan


tagit min morgonpromenad nerför backen

sitter och väntar på att barnet ska vakna

(sovrekord när hon somnade halv 8 igår snart 12 timmar)


längtar efter en stor kopp kaffe....

Av Anna - 9 december 2009 06:49

...så



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards