Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 19 oktober 2009 06:42

...kommer troligtvis inte ens att ligga kvar till kvällen !!

Men det blir nog 2 GLADA sessor :)


Själv ska jag dricka upp teet sen är det till att vandra ner för backen

till syster...

...LEKDAG idag !!!!



Av Anna - 18 oktober 2009 23:31

... 4 mil den här veckan !!!

tycker vi om förhoppningsvis kommer vågen att börja visa lite minus

om ett tag...


Får se om det går att öka några kilometer nästa vecka...

Av Anna - 18 oktober 2009 23:24

...telefonen ringde.


-Hej skulle bara berätta att faster sett att Adde höll ett jättebra tal i rätvik om du inte visste !!!

du vet hon sitter ju framför datorn och läser tidníngar och så...


MEN SNÄLLA - FB var det och tja där kan ni ju få både det ena och andra att fundera över TUR att hon inte hittat hit

ÄN !!!

Och ja förästen så pratar jag med MINA BARN varje dag och talet visste jag om RÄTTVIK oxå så vill ni ha något nytt att fundera över men det är väll så det kommer att bli - telefonlinjen kommer att gå HET !!

för här händer det saker HELA TIDEN...


och imorgon är det MÅNDAG *ler*- varför nu det skulle vara så speciellt ;)

Av Anna - 18 oktober 2009 22:24

men så jättekul det varit att få åka till borlänge den 19 november....

Av Anna - 18 oktober 2009 16:19

...har gått alldeles för fort :)

Andra Anna och töserna kom på besök - lunchat & fikat

+ blommor till mej...

prat - lek & datatid för "mammor" glömde bort en bild jag tänkte visa...


annars så borde jag väll ta tag i den RENA tvätten, diska lite och en massa annat skoj :(


Av Anna - 18 oktober 2009 08:28

...ser solen ut att vinna kampen om IDAG

och vid molnkanten är himmlen BLÅ

som dina ögon...

...SAKNAR ;)


Så här efter en stor kopp TE inser jag att det är

hög tid att börja med NÅGOT !!!

2 1/2 timme tills det ramlar in folk...

...och diskhögen sen igår är inte stor utan

ENORM...

...får se hur länge min axel vill vara med ????


Men samtidigt som jag borde BÖRJA är det just den här stunden

när allt är LUGNT som ger mej energi att orka ännu en dag....

...

Av Anna - 18 oktober 2009 00:19

...som säjer åt mej att SOVA :)

Fast nu kom junior HEM så då det bli "tjatter"

han har varit ute på sin första EPA-tur

........

bla bla bla bla bla bla bla....


"sessorna" undrade vad jag ville ha för paket då

och hur förklarar man det när det inte går att köpa för pengar

(hm)

iallafall några timmar utan telefon - jobb - massa människor

ja bara med ;)

Hur nu det skulle gå till - eftersom jag aldrig kommer att berätta det för

DEJ !!!


iallafall inte före tisdag....


puss & god natt

 

Av Anna - 17 oktober 2009 20:43

...& jag måste faktiskt säja att Snälla - snälla har varit absolut BÄST !!
hitills för vem har inte blivit lämnad eller lämnat NÅN....


Många känslor - tankar & funderingar....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards