Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Anna - 10 oktober 2009 21:55

JAGET & självkänsla där jag hittade dom här bilderna som

visar hur mycket KÄRLEK betyder redan för en väldigt NY människa

  

för som en del av dagen pratades det om hur man får sin självkänsla

att växa sej stark där man liknade den nyfödda människan med ett litet frö

som med KÄRLEK & GEMENSKAP från släkt & vänner kommer att växa sej till

starka människor... 

...men kanske viktigast är att inse hur fort man tar några steg tillbaka

och känner sej "liten" igen och det är nog bara då när man är 0 - 3 - 5 som

man behöver bli sedd utan ALLTID

för alla vill väll se barnen växa upp och bli trygga vuxna....

Av Anna - 10 oktober 2009 20:00

...att det är just precis man känner !!!!

Har nyss sett reprisen på Ensam mamma söker...

& pirret - ögonkasten - känslan

;)

SAKNAR DEJ & kanske borde jag bli bättre på att låta dej få veta...

...inga stora förhoppningar på nästa vecka men

KANSKE...

Av Anna - 10 oktober 2009 18:32

...jo då kan fortfarande min bibel till sessornas förtjusning !!!


tjejmiddag med TACOS - och nu är det dax för en blandning av

ORKAR INGET MER IDAG - springa upp och ner i tvättstugan   :)

bäst att sätta fart....

Av Anna - 10 oktober 2009 16:45

...åkte dit utan särskillt stora förhoppningar MEN !!!

oj så bra det var (får återkomma med delar av innehållet SENARE)

15 glada tjejer från 16 till 50+

en massa nyttig information

olika övningar (okey vissa skrattade det mer åt än andra)

fika - supergod lunch (ÅSA är min favoritkock just NU)

och ja massor att reflektera över :)

Av Anna - 10 oktober 2009 07:42

...gissa om man borde vara UTSÖVD !!!
försöker iallafall få i mej lite TE fundera över vad som ska packas

HOPPAS att det inte är för kallt åt bilen

sen ska sessorna på "familjedag" UTAN FAMILJ !!! men hoppas det blir skoj...

Själv har jag inte riktig koll på vad jag ska på men berättar väll mer SEN !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards