Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Anna - 12 oktober 2009 19:19

...bara 3 stycken men kan man verkligen gå och sova

NU

nja ska försöka stå ut en liten stund till...

inte det minsta avis på syster som började jobba för 12 timmar sen och har 2 kvar...


... & så skulle jag behövt ett hålslag IDAG ;) eller så var det nått annat jag

SAKNADE !!!!

Av Anna - 12 oktober 2009 16:02

...så 9 kilometer med vagn...

hoppas kroppen tycker det är lika okey :)


hemma igen och maten står på spisen så i väntan på junior...

blir det SLÖTID !!!

Av Anna - 12 oktober 2009 12:29

...med barnvagn har det blivit idag

SKÖNT

& jag vet ju att om jag ska ha nån chans måste jag börja träna

IGEN tills jag ramlar ihop nästa gång men sen är det bara

att börja OM IGEN & IGEN !!!

läste i aftonbladet om alexandra som var livrädd att bli utförsäkrad

från försäkringskassan själv vill jag absolut inte hamna där igen

men så kommer det nog att bli så fort jag försöker mej på något...

...skulle behöva ett fritt jobb där man tjänar tillräckligt med pengar

inte kan skrämma slag på folk när kroppen inte fungerar som den ska

men ändå känna glädje över att göra något !!!

lös det ni om ni kan....


O och jag har efter morgonpromenaden kommit fram till (hon har berättat)

att varken hennes föräldrar eller Adde jobbar dom vilar bara lite :) men adde skulle iallafall

komma hem och hämta mer spik !!!!!

Nja en kofot var det han behövde men lunchat har dom gjort iallafall - sen blev det sovpromenad

och där är vi nu...


... och om en timme brakar sessorna in SEN BLIR DET FULL FART FRAM TILL KVÄLLEN...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards