Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Anna - 21 oktober 2009 22:32

...vaknade i ett GRÅTT svärdsjö :(

men när jag lämnade lillan nere vid skolan insåg jag att

DET VAR RIKTIGT SKÖNT UTE !!!
så hem & bytte om till träningskläder innan jag följde Alexandra till slöjden

sen ja då började jag vandra...


...insåg när jag kom till prostparken eller 12mila skogen (som bara är en dunge)

att jag längtade till Stockholm eller efter att se något annat helt enkelt

vet att det inte är så fruktansvärt långt kvar men NU då....

UTTRÅKAD !!!!


Sen blev jag sur på nån bonde som hade haft ut LERA på vägen

HALT !!! i duggregnet

(förlåt bonden vet att det blir så)


Men inte nog med det törstig började jag bli & inget vatten med

(urbota dumt att ge sej ut och gå en mil när det enda man fått i sej är en 1/2 kopp te)

så då började jag fundera på om jag skulle ta mej en VATTENPAUS kanske

nehejdå

inte riktigt läge för det idag....

:(


Men (Mia) jag gick ända fram till skylten innan jag vände

mötte E & hundarna vilket var väldigt länge sen alltid lika trevligt


på vägen hem blev jag omåkt av EN bil hm..kanske något att värma händerna på

;)

och något som slog mej var JAG LEVER & KÄNNER !!!

men tillbaks i byn igen var det mörkt och jag var ISKALL

så det fick bli en ordentlig frukost och en het dusch


fix & trix


tröttnade ur och gick ner för att trakasera nån som (förhoppnigsvis) försökte jobba

& det var ju jättebra att jag kom så han kunde få ett nummer (telefon alltså)


bestämmde mej för att shoppa lite för födelsedagspengarna så när jag hämtat

sessorna i skolan ja då gick vi till Solänget och äntligen hänger det lite glas i "mitt" fönster....


middag och sen ett snabbpling till den andra Anna blev lite orolig att SMSet hade gått

till deras hemtelefon

"träffade en man idag & han ville ha ditt nummer.... ja du förstår när han ringer"

kan ju faktiskt missförstår men det gäller ju bara en "affär"


sen blev det en timme på församlingsgården - tvmys

och spikmatta för dom små....




Av Anna - 21 oktober 2009 11:51

...spikmattan så

ja då hade jag ett inlägg i hjärnan om att

med avståndet växer tvivlet

&

tanken var nog alldeles riktig men med

NÄRHETEN

oj ja det finns egenltigen inga ord för det här...



  

Av Anna - 21 oktober 2009 11:47

...bara 2 kilometer igår

men 10 idag....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards