Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Anna - 8 oktober 2009 21:15

...tänk vad livet vore utan dom ???

INGET troligtvis

efter en förmiddag som inte blev riktigt som jag hade hoppats ;) så ja då for vi mot

KVARNTÄKT

med en eftermiddag full av barn - bus - prat & MUSIK & ibland är det tur att man inte

behöver säja något hela tiden för att umgås *ler*

efter middag & kaffe ja då började det bli mörk ute

BRÅTTOM när det är rätt tufft att köra utan 1/2lyse hemma igen väntade den "rena" tvätten på att tas hand om

så strykhögen försvann under halv 8 hos mej....

Hoppas att vakna full av energi imorgon - så resten av "listan" kan minska.....

nu mot TVsoffan & en stor kopp TE !!!

Av Anna - 8 oktober 2009 07:04

...men ligger kvar i sängarna och morgonmyser :)


Alexandra tittar på en helt fantastisk soluppgång (vilket jag oxå gör egentligen)

igår var en sån där dag som rullade på i 120..

för mitt i tvättningen var jag och

Angelica ner på utvecklingssamtal  & det var ju bara bra... nått som jag är oerhört

tacksam för att jag har barn som respekterar ANDRA MÄNNISKOR för hur skulle man

som förälder må om man hade ett barn som hela tiden kränkte andra ?????


sen blev det pannkaksmiddag för alla tjejer då junior skulle ha "tacokväll" på KU

för ovanlighetens skull stannade jag kvar uppe på församlingsgården när "lillkören"

övade 

Kaffe & en hel del fantasier om hur man skulle kunna få komunen att må bättre

tja att kliva ur igen och få makt över sin egen tillvaro var ju rätt kreativt men

KUNGAR & DROTTNINGAR i grannbyn :)

Så verkar det som om nästan ALLA har fastnat på FB & Farm Ville...

...jag med men hela dagarna nja då finns det faktiskt roligare saker att syssla med !!!!


som nu tex MOT TVÄTTSTUGAN !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards