Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Anna - 1 oktober 2009 21:48

...ibland känns det så fruktansvärt hopplöst


För om jag blir sjuk och helt enkelt inte orkar röra mej

ja då går ryggen sönder...

Och nej det är inte kul att ha ont så man mår illa

önskar att det fanns en lösning :(

iallafall har förkylningen släppt - jag orkar stå upp igen och LER


Tillsammans med en sjuk Alexandra har jag varit barnvakt nån timme

sen blev vi kvar och trakaserade stakars syster innan vi åkte mot Falun

för att hämta hem Adde som kört sin första lektion på körskola...


Stolt mor måste citera körläraren...

- Tror han är den bästa elev jag kört med sen jag började -96.

  Så han får inte komma tillbaka förän efter jul  !

(och ungen fyller år 11/2 & körkort ska det va snarast där efter)


Sen har vi varit och stödshoppat - alltså det som VERKLIGEN behövs... kul med kvällsöppet ibland :)

men nu är jag slut så det får bli en stor kopp te :)


puss & god natt


förästen eftersom jag är smittfri kan det behövas lite.... ;)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards