Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Anna - 16 oktober 2009 21:45

..efter ett glas VIN !!!

men inte idag heller :(

nåja har nog inga som helst problem att somna iallafall...


puss & god natt

Av Anna - 16 oktober 2009 17:45

...ja det är väll nu det börjar och sen fortsätter det

många, många år...

  

Angelica - Emma - Alexandra

på väg ner till Björkhagen för några timmars "fest"

  


min stora sessa....

Av Anna - 16 oktober 2009 11:23

...trodde faktiskt att jag skrev om den IGÅR

men det var nog bara en DRÖM !!!

iallafall så åkte jag och A-K in till Falun

först fika.... sen vandrade vi runt och

kika lite och nej då vi tittade INTE eller inte bara

iallafall på barnkläder....

...så skönt att egentligen inte ha något MÅL !!
men sen blev det lunch uppe vid GRUVAN

GOTT som vanligt och finns det något bättre än att

bara vara ibland ??????

en tur till Norrgården hanns det oxå med

mycke VILL HA !!!! men då behövs det

ETT STORT & GAMMALT HUS först....

själv ska jag sätta mej och sortera i lägenhetsprojekten...

har varit lite stilltje ett tag.

hemma igen var jag ner till syster och "målade" lite på asfalten - grävde i sandlådan

LEKTE !!!

hem igen för middagsfix !!!

sen till dagens elände

BILJÄVELN startade inte när jag skulle åka och hämta Alexandra

så det var det det....

...istället för att dega ihop i tvsoffan tog jag höstens första MÖRKERPROMENAD

mysigt att gå och titta i alla upplysta fönster...

längtar till advent !!!

och ja för en sekund slog saknaden till men SNART är allt som vanligt igen ;)


Av Anna - 16 oktober 2009 11:18

...påminn mej om att INTE låta dom här två

vildarna åka ensamma på kryssning om

X antal år...

  

Av Anna - 16 oktober 2009 09:12

...till

dagens födelsedagsbarn

lillebror som blir

idag....


Av Anna - 16 oktober 2009 09:09

...letat efter mina glasögon en bra stund men nej då

inte det heller...

  

men så långt bort borde dom ju inte ha kunnat gå...

Av Anna - 16 oktober 2009 08:17

...ja det blir 24 hela kilometer på fyra dagar....


& när jag vaknade av regnet idag känndes min kvällspromenad igår ännu med lyckad :)

idag ska jag sammla mod och börja med en storstädning (tror jag)

hoppas barnen är med på att hjälpa till när dom SLUTAR !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards