Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 16 oktober 2009 11:18

...påminn mej om att INTE låta dom här två

vildarna åka ensamma på kryssning om

X antal år...

  

Av Anna - 16 oktober 2009 09:12

...till

dagens födelsedagsbarn

lillebror som blir

idag....


Av Anna - 16 oktober 2009 09:09

...letat efter mina glasögon en bra stund men nej då

inte det heller...

  

men så långt bort borde dom ju inte ha kunnat gå...

Av Anna - 16 oktober 2009 08:17

...ja det blir 24 hela kilometer på fyra dagar....


& när jag vaknade av regnet idag känndes min kvällspromenad igår ännu med lyckad :)

idag ska jag sammla mod och börja med en storstädning (tror jag)

hoppas barnen är med på att hjälpa till när dom SLUTAR !!!

Av Anna - 15 oktober 2009 09:33

...mot FALUN !!!

med A-K FIKA kanske...

...

Av Anna - 14 oktober 2009 22:56

...ibland kan rubriken ställa till med ett mindre hjärnsläpp

Och när jag inte kommit på något ja då har jag glömmt VARFÖR
jag satte mej här för....


Totalt förvirrad...

...hittade en glad överaskning i min filofax vilket fick mej att inse att jag måste köpa en ny

"dagbok" för 2010 skrämmande år... fast enligt nån undersökning på FB ska jag gifta mej då jag

är 40 vilket innebär nån gång mellan oktober 2010 - 2011 ;)

ja det vore nått det

men bröllop ska jag iallafall gå på har jag hört ryktas om mer sånt...


...idag då ???

tja MÅSTELISTAN tog över igen men det verkar inte som om den nånsin kommer att ta

SLUT !!!!

annars har det varit "familjekväll" på församlingsgården alltså MIN FAMILJ 2 x kör

& KU vilket innebär en hel del springande fram och tillbaka och ett tag är vi faktiskt där

ALLA SAMTIDIGT !!! ´


ingen träning har jag hunnit med men jag tror inte mina muskler är så ledsna för AJ vilken

träningsvärk jag har vet ändå att det är dax att ta tag i eländet PÅ RIKTIGT !!!!

för så här kan man ju inte ha det... ELLER ?????


nja nog med flams


puss & god natt

Av Anna - 14 oktober 2009 13:18

...slängde iväg ett SMS

;)

Av Anna - 14 oktober 2009 10:10

...ja TACK men problemet är ju det att jag inte har något

så då får man väll ta och leta reda på någon som har ett...

;)


Drömmar - kan ha varit påverkade av Sarah i Brothers & Sisters

i går kväll men BRA VAR DET :)

både programmet & drömmen


Morgonen har jag tillbringat med ett gäng 3:or

på syslöjden ?!?!?

Kul undras hur min finmotorik skulle fungera som textillärare

inte alls troligtvis ORÄTTVIST skulle verkligen vilja jobba med

något KREATIVT


Nåja barnen ja alla är kanske inte riktigt klara för att sitta still men vad f-n

det kan ju inte bara vara 4 av 13 rara är dom iallafall

behöver bara lite olika mycket UPPMÄRKSAMHET !!!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards