Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 25 oktober 2009 00:02

Jenny

idag...

Hoppas du får en underbar dag...

Av Anna - 24 oktober 2009 23:38

;)

Av Anna - 24 oktober 2009 23:06

..timmar senare


&

snart snart är vinet slut !!!!

Känner mej så där lagomt AVSLAPPNAD !!!

iallafall så har jag funderat (i nån timme) vad det är som

luktar så GOTT !!!

VINET


ja luktar som något minne men kan inte JUST NU komma...

absolut sommar, får återkomma om det


men kvällen då

ja naglarna är nymålade

  


sessorna har haft tok för sej !!!

utklädning på hög nivå


pratat lite med andra Anna

rätt skoj det där

-med en "främmande" man i huset ?!?!?

måste ta en allvarlig disskusion med herrn

*ler*


sen har jag en allvarlig fundering att skaffa alkolås på mobilen

den ligger rätt där och bara väntar...


...sova ja det borde man nog oxå ta sej tid till för imorgon

blir det

SKOGSARBETE !!!


Av Anna - 24 oktober 2009 16:19

....medans kusinerna fixade med disco - drinkar & rubbet :)


Himmla tur att dom kom för då slapp jag iallafall STÄDA !!!!

annars tror jag nog att icapersonalen börjar tröttna på mej

då jag hunnit upp 3 gånger idag (& skickat småtrollen 1)


Första vändan ja då mötte jag nån som log lite konstigt ????

men hjälp finns det spioner på BLOGGEN !!!!

i så fall säj PIP !

eller var det av nån annan anledning...

...men nu tänker jag iallafall öppna en flaska VIN !!!

Av Anna - 24 oktober 2009 10:34

...NEJ !!!

Får inte - vill - kan inte - hoppas - borde inte -

listan kan göras hur lång som helst men

KÄNNER

det gör jag...

Av Anna - 24 oktober 2009 09:09

igår klockan 23.16 ja då såg min statistik ut så här med 267 besökare den här månaden men NU

Besöksstatistik

Besökare idag:10
Besökare igår:23
Den här månaden:255
Förra månaden:486

har det helt plötsligt sjukit till 255 ?????



Av Anna - 24 oktober 2009 09:01

....iallafall i sessornas liv !!!

T-byn den här gången & jag hade tänkt mej att ta en

LÅNGPROMENAD

men när vi satte oss i bilen ja då började det regna

*suck*

& när vi väl var där då "orkade" inte Alexandra med allt liv...

...så det blev soffmys i Kvarntäkt !!!

Te & struntprat eller vissa saker är INTE STRUNT !!!



Av Anna - 23 oktober 2009 21:30

...eller ner & upp egentligen

efter morgonstressen fick jag ett infall att avsluta något jag inte fick tid till

IGÅR !!!

så studs ner - tvärnit (mindre bra plan)

plan B

SPRING !!!!

men först gällde det att inte gripas av panik

bla bla bla bla undrar hur mycket som lät trovärdigt egentligen


dagen gick


sessorna kom hem från skolan HÖSTLOV

men börjar med en stunds datatid

så då drog jag

;)

mmm...

TID

koncentrationssvårigheter

lugn

tankar

frågor

& jag fegade lite där

FÖRLÅT

-naturligtvis saknade jag dej MEST !!!

men jag ville absolut inte att du skulle vara nån annan stans än där du var...


OCH NU SAKNAR JAG DEJ IGEN !!!
TÄNKTE DU PÅ MEJ ????

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards