Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 15 mars 2010 12:42

...hög tid att


GÅ UT MED HUNDEN !!!


misstänker att han sitter och väntar på mej :)

Av Anna - 15 mars 2010 12:08

...är det INTE


när man försöker förklara en sak och den som lyssnar lever i en annan verklighet ???


Insett att jag måste prata med sjukgymnasten om hur ONT & lång tid det tar för mej att  att återhämta sej efter varje gympass + att mitt ben inte alls vill vara med på några promenader :(


Sjukgymnasten idag en tjej som hurttigt sprang runt och hjälpte alla behövande & när hon kom till mej ja då berättade jag hur det var. Hm... funderande kom hon fram till att jag skulle ha väldigt lätta vikter  oops !! finns inte lättare än dom jag har & så skulle jag ta det så lugnt att det inte gjorde ONT !!!

'

Så här en stund efter är jag lite frågande... Hur i h-vete ska det gå nästa steg är ju att INTE träna & det låter inte särskillt logiskt. Fick iallafall veta att MIN sjukgymnast är ledig den här veckan så fortsätter väll som förut till hon kommer tebax.


Sen har jag ringt till förnedringskassan men nejdå det fanns iNGEN att prata med IDAG !!! okey får be en bön att pengarna ramlar in under dagen...


Av Anna - 15 mars 2010 08:57

...blev


Markus & Erika föräldrar till



en liten tjej !!!


Jättegrattis !!!

Av Anna - 15 mars 2010 07:02

...igen


Ny vecka vet inte om man ska skratta eller gråta men fort går det.

Planen idag ja först ska jag försöka få upp mina sjusovare

& sen

blir det träning (*suck* hoppas det är en vettig sjukgymnast)

& telefonsamtal till förnendringskassan (& ja jag vet att det är människor som jobbar där men jag är OXÅ en människa)

Hoppas hinna med lite   oxå !!!


Njuta av SOLEN & ja hoppas att DU...


funscrape.com

Av Anna - 14 mars 2010 22:01

...imorgon


funscrape.com

Av Anna - 14 mars 2010 18:52

...blev


4 dagar på gymmet

+

485 minuters promenad

vilket var 20 minuter över MÅLET !!!!


Så nu till nästa plan från imogon till skärtorsdagen det blir 4 dagar på gymmet & en hel massa minuters promenerande (räknehjärnan har paus) men nu reprisen av


Av Anna - 14 mars 2010 12:37

...SNÖ


kommer visst fram i tö  !!!

och vilken lycka när jag idag såg något som låg och blänkte på asfalten

MIN NYCKEL !!!

åh så skönt för det känns inte riktigt okey att inte veta VAR den var...


Av Anna - 14 mars 2010 08:26

...frukostbullar



Så idag (eller som vanligt) blir det SEN söndagsfrukost, den "lilla" ja det verkar inte som om hon tänker sjunga något idag men det hinner ändras många gånger ÄN !!

Så nu blir det till att VÄNTA tills bullarna jäst KLART !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards