Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 21 mars 2010 06:54

att skaffa mej en plan !!!

För just nu sover dom alla tre men sen blir det full fart !!!!


Alexandra ska och sjunga vilket innebär högmässa för mej som idag oxå är en avskedspredikan för vår ene präst. Så kyrkkaffe efteråt... (åh helt plötsligt blev vi så där kyrkliga igen).

Nåja allt det där ska iallafall Angelica slippa så hon skickar vi på "svenska skidspelen" med mormor & morfar.

Adde då tja han ska få den stora äran att göra det jag inte hinner innan jag åker FÖR

vid 15-tiden då rammlar släkten in för att fira veckans födelsedagsbarn !!!!

Men först måste jag göra en kraftansträngning så att gästerna tar sej genom hallen !!!

funscrape.com



...

Av Anna - 20 mars 2010 22:13

funscrape.com

Av Anna - 20 mars 2010 19:05

jag haft bakom mina solglasögon !!!

Tycker om

dom små roade sej i backen medans jag njöt av vårvintern & nu är det bara att hoppas på många soldagar medans snön ligger kvar ! SKÖNT sen var det att åka hem för lunch skjutsa upp Angelica till T för lite bus medans jag tog och städade av köket (dagens måste) upp och hämta A och sen middagsfix som idag blev både mjölk & glutenfritt åt hela familjen.

Så nu sitter jag här för att orka ta tag i disken innan körslaget !!!

Sen får det bli lördagsmys för resten av kvällen...


Av Anna - 20 mars 2010 07:52

iallafall en 1/2 dag i backen !!!

För solen skiner och sessorna är så sugna på att åka "lite" skidor. Själv har jag laddat med en bok


Så jag hoppas på att hitta nån stans i solen där jag kan sitta och mysa !!!


Av Anna - 19 mars 2010 19:39

började som vanligt te framför datorn medans jag läste tidningarna. Fast idag drack jag av nån konstig anledning inte upp téet.

Frukost med sessorna sen blev det (som vanligt) lite bråttom och bara för sakens skull åker temuggen ner på tangentbordet vilket inte fungerade så bra eller vissa bokstäver fungerade ju lite iallafall.

Lite hemmafix och sen ner till mitt utlovade Duplobygge med O hem och lååångdusch  innan vi åkte mot Falun !!!

Födelsedaxshopping blev en klänning & leggings (kort kommer nog på söndag)

fika & inhandlande av nytt tangentbord (så nu är ordningen återställd igen) & sen mot MAXI för att handla lite mat & då inte minst till kvällens födelsedagsfest. Tacos var det ju beställt men väl i affären tja nja inte skulle vi ha tacos då utan RÄKOR !!!

Gott blev det !!!

Så nu blir det till att krypa ner i sängen och ha lite tv-mys !!!!

Av Anna - 19 mars 2010 19:30

var så där mittemellan men en hel del nya idéer fick jag iallafall !!!

fast

vissa föräldrar funderar man ju över för hur smart låter det att ha en baby som fått en rejäl allergisk reaktion mot mjölk & ändå fortsätta amma medans man inte själv är mjölkfri ???  men vadå mjölken går väll inte vidare till babyn !!!

??????

& nej då helt plötsligt förstår jag varför vissa människor kan dricka alkohol och amma eller !! enkelt att tänka lite logiskt kanske.


Sen blev det "kina"lunch med Mia fast så trött som jag var känns det som ett under att nån ens vill umgås med mej !!!

Hem, vila, middag & sen åkte jag ner till syster medans sessorna roade sej i backen !!!!

Så hem igen för att se på sveriges fulaste hem och ja jag såg början men sen somnade jag visst med kläder och allt vaknade vid 5 av att ha sparkat Angelica som visst låg i min fotända.

Nåja sov en stund till innan dagen började....

Av Anna - 19 mars 2010 07:15

...nej det är Alexandras födelsedag !!!



10 år redan....


  


& ett jättegrattis från oss ALLA !!!

Av Anna - 18 mars 2010 07:20

...på



MJÖLKSKOLA


&

den här gången hur man undviker "mjölprotein" i maten !!!

Hoppas det blir givande...

...träningen hoppar jag över känns som om jag måste prata med både sjukgymnast & läkare först ?!?!

men förhoppningsvis ska jag ta mej ner till Mia för att "stirra" lite på henne innan det är dax att åka hemåt igen.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards