Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 11 mars 2010 11:16

...pensionärerna


Har gymmat idag !!!


Skönt - NEJ - men det blir nog bra med det oxå !!!

Nu ner till skolan med lite FIKA åt Angelica

sen

mot Pålsvägen & LUNCH !!!

Av Anna - 11 mars 2010 07:22

..till SALU !!!


nej inte riktigt så illa som det låter men min kropp vill inte riktigt just NU så det är bara att fortsätta KÄMPA !!!

Ska se om syster är vaken så kanske jag vandrar förbi på lite "morgonkaffe" innan det är dax att åka in till rehab en vända idag & sen hoppas jag på att njuta lite av SOLEN.

... +   

funscrape.com

Av Anna - 11 mars 2010 06:25

...hög tid att


ta fram (eller hittade äntligen) ångestbandet & det var ju ett tag sen sist


[mått.jpg]


    start         idag           resultat

2  106 cm      101            - 5 cm

3   82 cm        75            - 7 cm

4   92 cm        85             -7 cm

5  102 cm       95            - 7 cm



& åt rätt håll går det iallafall   


Av Anna - 10 mars 2010 22:10

..skoj


att sjunga lite grann fast 2 i en kör är lite för få så det är bara att hoppas på att det kommer några fler...


...annars ja inget nytt under SOLEN


ska ta och krypa i säng NU så



puss & god natt

Av Anna - 10 mars 2010 18:03

...minuter


i SOLEN !!

Skönt, nja en blandning av jag vill bara lägga mej ner och DÖ & vilket underbart väder...

...vinkat åt en massa "vårglada" människor har jag iallafall gjort !!!


Sen - midaggsfix - och fix av mej för nästa skift !!!!


Först upp och hämta Angelica på "lillkören" sen hem & skicka iväg dom stora (eller mötte dom i trappen gjorde vi) nu lite tv mys innan jag ska gå iväg på MIN kör !!!

Ska faktiskt bli jättekul (hoppas jag iallafall) men frågan är om jag orkar sitta upp efter 20 ????


nått jag inte hunnit med den här veckan är  mina 5 eller 10 som borde utökas till LITE MER TID !!!  men vad sjutton det är ju bara onsdag.

Nej nog nu, mot TV-soffan ...

Av Anna - 10 mars 2010 13:58

...runda


men mest bilåkning

fast jag tror att både jag och Alexandra behövde se något annat än våra 4 väggar, skruttan somnade på vägen hem.

Men eftersom den lilla drog till grannen & den stora tänker ägna sej åt läxa så tar jag mej en långpromenad i SOLEN !!!

Av Anna - 10 mars 2010 08:47

...ONT


mot förnderingskassan med lite MER papper !!!


Sen ska vi nog titta på en cykel (om orken finns) eftersom nu Alexandra sitter med i bilen kan det ju passa perfekt...


Av Anna - 10 mars 2010 07:14

...tittar på


Mina förnster där morgonssolen ligger på, ingen vacker syn får se om jag klarar av att ta ett 1/2 fönster  varje dag  så kanske det blir klart innan midsommar iallafall...


Possitivt är iallafall att Alexandra verkar mycket piggare så där finns hopp om livet & skolan IMORGON !!! Tur för mej så kan jag fortfarande hålla mej till plan A skulle ha behövt att ringa barn idag & höra vilken dag "mjölkskolan" är  !!!  hoppas på nästa torsdag så man  förhoppningsvis kan ta och göra 2 saker samtidig...


Men nu ska jag bara göra 1 sak - få upp den lilla sömntutan och få iväg henne till skolan !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards