Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Anna - 3 mars 2010 22:30

...är det


så att måste grubbla ihjäl saker och ting när man egentligen bara vet ???


Av Anna - 3 mars 2010 19:09

...IGEN


idag har varit en så där dag som gått hur fort som helst. Tvätten är struken, väskan är packad & ja det blev 5 MINUTER ÖVER   så frågan är när jag är tillräckligt laddad för att...


...när det nu var någon som inte tänkte dra ur sladden *ler* och mer än så LÄNGTAR...


♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥

   


SMS från Malin har det oxå kommit KÖR nästa onsdag eller sjunga blir det iallafall, lite tur att det inte var ikväll för naglarna behövs fixat - ansiktsmask på & sen LITE SÖMN !!! innan morgondagen men först ska jag vänta på Emma som kommer hit med bilen, smarta ungar en kommer hem & den andra åker så då får bilen åka fram & tillbaka utan att jag behöver   fördelen med "vuxna" ungar...

...

Av Anna - 3 mars 2010 19:07

Av Anna - 3 mars 2010 12:27

...INTE


jo det är hög tid att ta tag i strykhögen

*suck*

&

sen en liten funderare på vad som ska packas NER !!!



fast det är ju betydligt roligar :)

Av Anna - 3 mars 2010 10:37

..går



eller så var det en riktigt dum idé...

Av Anna - 3 mars 2010 08:45

...Ingegerd


& håller faktiskt helt med henne om att man ska "klä sej som det passar sej"

så har man ett jobb med kundkontakter så har man.


Själv hamnar jag i "mjukisträsket" när jag har som mest ont, oxå nödvändigt men vilken skillnad när man faktiskt "orkar" bry sej om sitt utseende

& ett av mina mål är att kunna gå i högklackat igen utan att få så fruktansvärt ONT !!! vilket kan låta helt vansinnigt men nej när tom rehabteamet förstår poängen.

Fast något som är viktigare än alla kläder & allt smink i världen är ändå att någon

ser  & man känner att man finns....


Av Anna - 3 mars 2010 07:59




...tisdagskvällarnas    är räddad 

Först en vända till Wisteria lane & sen  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards