Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 25 mars 2010 10:02

försvinner in i dimman medans andra sätter avtryck för LIVET

så jag sitter här och undrar vad idag är för sorts DAG !!!


troligtvis en helt vanlig torsdag fylld av vanligheter.

Plan A är iallafall att ta med mej kameran ut för att ( ja det får ni se senare)

men först ska jag sitta här och njuta av mitt KAFFE !!!

Springa upp till ICA och "baka" igen för det är ju TORSDAG igen vilket betyder FIKA för den lilla... (konstigt att det kommer som en överraskning VARJE vecka)

...måste bestämmt se till att det blir ordning i frysen IGEN !!

Mycket det skulle behöva bli ordning på bara träningen kommer i fas !!!

men piro 1 är nog 5 MINUTER till...

...ja varje dag skulle kännas bra   



&

Av Anna - 24 mars 2010 07:06

solen skiner så...


funscrape.com

Av Anna - 23 mars 2010 22:43

som jag trott

men blir det nånsin det ???

Syster ringde och dagen började med "våffelfika" på öppnis & det var verkligen en höjdpunkt för i vanliga fall brukar man få vara med och vakta hela tiden (varför ja det kunde bli ett annat intressant inlägg) men IDAG var det  bara 6 barn & 8 vuxna (om man räknade med personalen) ungefär hälften av vad det brukar vara en LUGN gång. & naturligtvis GOTT med våfflor...


...sen HEM för att få veta lita om livets "hemskheter" av min kära farmor nåja lyssande iallafall med ett öra tills jag KOM PÅ att jag MÅSTE gå ut med hunden & då verkade hennes största problem vara om jag hade en främmande  hund i lägenheten (& om så var skulle jag gå ut & gå med en helt främmande hund ?????)


SÅ när jag precis var på väg ut genom dörren ringde "den glade fadern" & vad han ville tja det fick iallafall inte jag veta   

PÅ väg til hunden tog jag mej en LITEN paus   hm.... *ler* sen ut i snöstormen, asta hunden  hem igen. Insåg att våfflan inte var riktig så mättande som jag hoppats på - grötlunch - sen mot SKOLAN men nej lite sen var jag & mötte den lilla i trappan !!!

SOFFMYS

Sen upp till Ica för att "baka" MELLIS med alla 3 barnen (inte så vanligt), läxläsning med båda sessorna. MIDDAG åt oss som inte var på fotbollsträning (typ Alexandra)

Sen har jag väll inte gjort så mycket mer än sorterat strumpor & tittat på TV !!

men nu

SÄNGEN !!


puss & god natt

Av Anna - 23 mars 2010 19:18

hittade tillbaka till den där sköna känslan

av

NÄRHET

  

Av Anna - 23 mars 2010 08:48

uppe ur tvättstugan igen ren & vikt

men den får ligga till SEN

för lilla O har ringt & det blir Öppnisfika idag

sen...

Av Anna - 23 mars 2010 07:22

det INTE kommer att bli nån bra dag

men

det är bara att hoppas att jag har FEL !!!

Av Anna - 22 mars 2010 22:28

av grannen



& det bara för att jag traskar runt lite med deras hund !


& egentligen skulle jag ha behövt den lite tidigare när jag fick ett mms från A-K


knäpp - knäppare - knäppast


tror inte att det finns så mycket pengar att man kan få in mej i en sån fast allt HAR ETT PRIS !! & med en axel att gråta mot så....


...Något som fick mej att le var inlägget från förra året tyvärr inte samma tur idag men veckan är LÅNG !!!

Däremot hoppas jag att vår torktummlare är HEL när jag ska tvätta nästa gång för FY SJUTTON för att hänga 1 miljon strumpor.

Nu mot köket för fix av kvällste sen SÄNGEN nästa


puss & god natt

Av Anna - 22 mars 2010 22:27

mitt inlägg försvann

tar och gör ett nytt försök !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards