Alla inlägg den 20 november 2009

Av Anna - 20 november 2009 18:45

...på hotellet :)


Resan ner började med älgar i diket (nånstans Ön-Österkvarn) så då fick vi lov att stanna och titta

sen

rullade vi på ner till Uppsala för att ta en fikapaus på IKEA inte varit in på det nya där förut men idag fanns inte riktigt nån tid att titta....


...sen blev det mässa med en överlycklig dotter som gång på gång frågade

- kan jag äta det här ??? & ja hon kunde provsmaka på ALLT tänk attt så lite kan göra nån så LYCKLIG !!!


träffade faster - kusin & J  när vi kom dit och sen träffade vi helt oväntat Anders Bergkvis med flickvän (namnminne som jag har kommer jag faktiskt inte ihåg vad hon hette...)

efter att ha vandrat runt provsmakat ALLT - shoppat (väldigt lite) ja då bestämmde vi oss för att åka vidare

&

då såg vi barnens faster med familj


tänk vad världen är liten iallafall....


Vilostund på hotellet innan vi andrade runt på Solna och bara var sen ja då blev det middag - souvlaki - gott !!!!

& en kall öl åt mej...


men nu ja då ska vi nog ha lite fredagsmys på hotellrummet....



puss & god natt

Av Anna - 20 november 2009 06:52

...dricka upp teet


Ta en dusch - väcka barnen (barnet alex är visst vaken) & sen äntligen

mot Stockholm Skrattande

Får se om jag hinner med något inlägg därnere men annars... åter en annan dag

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards