Alla inlägg den 7 november 2009

Av Anna - 7 november 2009 22:51

...närå det är "sessorna" som varit på HALOWEENPARTY (igen)

tillsammans med E så egentligen var det 2 häxor !!!

A-K & jag passade på att ta en lååååång kaffe på Waynes....

...och insåg att det nog borde vara dags för en pubrunda SNART !!!!

iallafall 3 ställen som jag inte hunnit med

(kan beropå att jag inte varit ut dom senaste åren och alla 3 är öppnade NYSS !!)


Förästen fick jag ett SMS om Ullaredsresa nästa Söndag åh vad skoj det hade kunnat vara men tror inte min kropp orkar med mer än 1 resa på en vecka....


FÖR SNART SKA VI TILL STOCKHOLM :) :)


har setat och kollat in hotell...

Bromma

Sollentuna

Solna

eller

Östermalm

!?!?!?!?

hmmmm......

en lite funderare på det kanske...

...en annan sak som berört tankarna idag

;)

men vi får la se....


borde krypa ner i sängen

KYRKAN OM 12 TIMMAR !!

Av Anna - 7 november 2009 14:50

...invigning av "hallen"


Många kända ansikten - en hel del tal

övelämnande av blommor

alltid lika bra

Juniper Bay Gospel

&

lite rötter genom spelmanslaget

många skratt

åt

Lurbo Stompers

(61:or fotboll enviken - minnen *ler*)

....

misstänker att det kommer att bli många timmar där om sessorna fastnar för innebandy...



...men nu häxverkstad !!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards