Alla inlägg den 4 november 2009

Av Anna - 4 november 2009 21:53

...ja många tankar har hunnits med de sista dagarna

Och som vid alla svåra händelser är det till att inse

livet fortsätter bara "lite" annorlunda....


...& min kropp gjorde mej påmind om att hur verkligheten ser ut

ONT - ONT - ONT

tillbringade förmiddagen  nere hos syster  & Ojja och om hon inte blir något annat ja då kan ungen bli

KOCK

extra god blev potatisgratängen med små tuggor tagna ur den råa potatisen...

...sen avvek jag för att däcka i juniors säng

SKÖNT med några timmars sömn innan sessorna slutade

SEN blev det mellis (läs FIKA)

& dom fick datatid medans jag vilade vidare....


...sen är det ju ONSDAG vilket betyder KÖR !!
så fram och tebax till försammlingsgården bara 3 gånger....


....tvättfix framför ARGA SNICKAREN !!!!

så nu sover dom alla 3 :)


& det enda jag önskat att jag skulle ha gjort idag var att värma mina kalla händer....

;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards